Annons:
Etikettla-perm
Läst 1139 ggr
Sanjica
5/26/16, 8:10 PM

Katthjul

God kväll allesammans.

Med tiden tänkte jag skaffa ett katthjul till min kommande laperm. Är det någon som har ett sådant? Vart kan jag köpa ett katthjul? Gärna  mellan 2000-3000 (4000 på sin höjd) kr. Jag bor i Malmö. Känner någon till en tillverkare i Södra Sverige? Trevlig kväll på er.

Med vänlig hälsning,

Sanja

"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." Hjärta

Annons:
MonicaLagerquist
5/26/16, 8:25 PM
#1

https://www.facebook.com/kenneth.wikstrom.3?fref=ts

Kenneth gör såna och säljer.Men har bor ju i Uppsala

Sen vet jag att Jenny Ägirsdotter har köpt ett så kolla med henne vart hon köpt sitt.

Stolt ägare till fem La permer

Sanjica
5/26/16, 8:38 PM
#2

Tack Monica. Jag funderar lite. Men är dem så pass aktiva att det behövs ett sådant hjul? Rekommenderar du det? Självfallet förstår jag att alla katter kräver ju en viss stimulans. Jag har en stor lektunnel, kattvippa, bollbanor, och lite andra diverse leksaker (typ bollar, snören men inget större än så).

"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." Hjärta

MonicaLagerquist
5/26/16, 9:29 PM
#3

Vi har inget hjul här hemma men jag skulle tro att mina katter skulle älska det.

Stolt ägare till fem La permer

Sanjica
5/26/16, 9:38 PM
#4

 #3 Okej. Sedan är frågan bara om dem förstår hur man ska göra. Men dem lär sig nog. Sedan vet jag inte vad min ragdoll skulle tycka. Hon är ju lekfull men samtidigt lite  "lat" av sig. Tack för tipset och ditt svar i alla fall.

"Ett hus utan katt är som en säng utan kudde." Hjärta

Eine
5/31/16, 11:41 AM
#5

Tycker personligen att det är alldeles för dyrt(om man inte gör ett själv)Mina far upp och ner i klätterträd och jagar och busar runt mina 80 kvadrat. tror det räcker 😉 Plus att om jag hade ett hjul, så skulle det finnas plats för det, så njae inte behöver vi något 😃

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: