Annons:
Etikettövrigt-om-rexkatter
Läst 772 ggr
MonicaLagerquist
6/28/16, 5:09 PM

Om något händer dig

Vad har du för plan om du skulle bli sjuk och hamna på sjukhus en längre tid eller helt enkelt dö.

Vem tar hand om dina katter då?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
6/28/16, 5:12 PM
#1

Jag blir iskall bara jag läser detta.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23081149.ab

Stolt ägare till fem La permer

[LoveUnite]1
6/28/16, 5:13 PM
#2

Katten får komma till mitt syskon och hunden får mamma och mitt syskon dela vårdnad om.

Fokusarad
6/28/16, 5:44 PM
#3

Vilken mardröm! Här finns det flera anhöriga som kan tänka sig att ta hand om katterna oavsett om något hänt eller inte - och katterna är vana att vara hos mina föräldrar så det skulle väl vara första anhalt. Däremot får artikeln mig att tänka att det kanske vore smart med typ ett klistermärke på dörren att det bor djur i lägenheten. Att springa iväg och mata katterna är kanske inte det första folk tänker på om det skulle vara så att något skulle hända.

TjockaBerta
6/28/16, 6:05 PM
#4

Idiotiskt! Klart att hemtjänsten kände till att brukaren hade en katt. Det är riktigt att det inte är deras ansvar men ingen frisk människa låter ett djur svälta ihjäl.

>>>Malum domesticum<<<

MonicaLagerquist
6/28/16, 8:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#3

Djurskyddet har klisterlappar som man kan beställa.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
6/30/16, 7:47 AM
#6

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
7/2/16, 1:25 PM
#7

Jag har tur som har ett brett och pålitligt nätverk. Mina katter tas omhand vid behov.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
7/5/16, 5:17 PM
#8

Jag stod ju som den som ska ta hand om Leffes katter  så imorgon åker jag och hämtar hem dem. Sen ska jag försöka hitta bra hem till dem.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
7/15/16, 7:32 AM
#9

Jag har många barn så någon av dem får ta hand om mina katter om det händer mig och min man något.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
8/15/16, 8:18 AM
#10

Igår flyttade den tredje och sista av Leifs katter.

Snuttan den tioåriga skogisen flyttade till ett toppen hem i Enköping.Hon klickade direkt med dem som nu är hennes nya betjänter.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: