Annons:
Etikettövrigt-om-rexkatter
Läst 496 ggr
MonicaLagerquist
12/8/16, 12:32 PM

Katter och julgran

Törs du ha gran inne.

Eller skippar ni den pga. av katten?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Katthemsmatten
12/8/16, 12:43 PM
#1

Mycket länge sedan jag hade någon katt som intresserade sig för julgranen. På sin höjd kan den ena slå till något som hänger längst ned, men större intresse än så visar ingen av dem. Däremot är det kul när jag släpar in granen. Då vill de gärna vara med och titta och lukta 🙂

Medarbetare Hittekatter iFokus

Maria
12/8/16, 12:45 PM
#2

Vi har inte haft gran på många år då vår äldste katt gillar att vara toppstjärnan😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
12/8/16, 1:07 PM
#3

Har haft gran i alla år. Flera av mina katter har brukat "smaka" på toppskotten, men det är tydligen inte tillräckligt gott för något mer ätande. Katterna är däremot betydligt mer intresserade av att ligga och sova under granen. Det verkar som om julgransmattan i juteväv är särskilt skön att ligga på. Om de sedan kan lyckas få ner några av halmstjärnorna också så är lyckan gjord. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
12/8/16, 2:55 PM
#4

Vi har ingen gran.Men det beror på att jag är allergisk mot gran. Tidigare har vi haft gran och det har fungerat bra. Även när vi har haft kattkull.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: