Annons:
Etikettcornish-rex
Läst 983 ggr
Anna-kajsa
11/14/16, 7:51 PM

Kattkläder

Hej! Min Cornish-hona är nästa naken. Jag undrar om ni har förslag på bra kroppstrumpa eller liknande och bar man kan handla eller skicka efter. Ska inte vara något "pimpat" utan ska vara bekvämt och hålla henne varm.😻

Annons:
MonicaLagerquist
11/14/16, 7:53 PM
#1

Små hundkläder brukar fungera bra.

Stolt ägare till fem La permer

Anna-kajsa
11/15/16, 6:53 PM
#2

Okej, tack för svar!😊

MonicaLagerquist
11/21/16, 8:07 AM
#3

#2

Hittade du några bra kläder?

Stolt ägare till fem La permer

Anna-kajsa
12/11/16, 5:23 PM
#4

Nej, jag letar mönster och ska sticka själv. Ska hitta mjukt fint garn också, annars lör den åka av fort.😊

MonicaLagerquist
12/12/16, 2:10 AM
#5

Lycka till med stickandet. Fet finns flera FB grupper där man delar med sig av tips och mönster. Har för mig att den heter sy och sticka till djuren.

Stolt ägare till fem La permer

giowanna
12/15/16, 11:58 AM
#6

kolla in www.garnstudio.se de brukar ha bra mönster. Garn hade jag testat med mjuk acryl, ifall kisen inte gillar den, så är det inte så dyrt ;) 
Annars funkar det fint med en overall i fleecce!

Annons:
Pia-69
12/15/16, 7:49 PM
#7

Surfa in på wish.com dom har massor av hund/Kattkläder jättebilligt! Ganska lång leveranstid. Typ 20 dar men det kan man stå ut med när det är bra priser!


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Anna-kajsa
12/20/16, 9:24 AM
#8

Tack för svar! Klippte av en tröjärm, gjorde hål för benen och provade. Fick på så aätt fram storleken. Provstickar nu, men tror den blir för stor. Ska kolla in era sidförslag. Trevlig helg på er alla!😻😊

Bonkis
1/8/17, 11:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Min syster virkade denna helt på fri hand åt min Jesus :) Annars har jag beställt från AliExpress och Ebay. Jättebilligt och det är värt väntetiden! Sen har jag en annan syster som ska försöka sy en tröja åt honom också med hjälp av en som han redan har som mått :P Jag har väl egentligen tur med mina systrar haha men annars skulle jag göra som du och ta en tröjärm eller så för att få fram ungefärlig storlek :D

Upp till toppen
Annons: