Annons:
Etikettövrigt-om-rexkatter
Läst 505 ggr
MonicaLagerquist
3/24/17, 8:32 PM

På vilket sett har din rex varit elak idag?

För det mesta är det vi som är elaka mot våra små krullisar, men ibland ger de tillbaka med samma mynt. så på vilket sätt har din krullis varit elak/plågat/stört dig dig idag?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Tjeja
3/24/17, 8:48 PM
#1

Inte alls idag faktiskt! Däremot var jag elak emot henne. 😞

Hon var nyfiken på tandborsten när jag borstade tänderna.. så höll fram den så hon fick kolla in den och sniffa lite…  och sniffade gjorde hon bara en gång så flög hon bakåt.. det måste svidit riktigt illa i stackars lilla nosen! 😕

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

MonicaLagerquist
6/28/17, 1:21 PM
#2

Någon av katterna har kissat på lådkanten så att kisset runnit på utsidan av toalådan. Det var tvär blött under lådan.

Nu är hela badrummet skurat och lådan är tömd skurad och ny sand år påfyllt i lådan.

Stolt ägare till fem La permer

burmamys
6/28/17, 9:47 PM
#3

#1 Men sötnosen då!😍 Mina katter tycker inte heller om min tandkräm - tur att de gillar sin tandkräm så mycket mer! 👍 #2 Om någon av mina katter skulle kissa på lådkanten skulle jag fundera över om jag ställt lådan lite fel, eller om katten är stressad, eller om jag missat något annat. Katter är ju generellt väldigt noga med lådhygienen. Förstår dock att du menade att skämta lite 😊

MonicaLagerquist
6/29/17, 8:16 AM
#4

#2 Jag har sen i söndags haft två extrakatter och jag misstänker att det är Abbe den kastrerade hankatten som stått upp och kissat och då han är så högbent har kisset hamnat utanför helt enkelt.Lådan är en hög köttback men med hans långa ben lyckades han kissa utanför.

Stolt ägare till fem La permer

burmamys
6/29/17, 9:24 AM
#5

#4 Aha, ja då fanns det ju en enkel förklaring! 😊

Tjeja
7/1/17, 12:34 PM
#6

Min rex har grälat på mig och sambon hela morgonen för att hon inte fick vara med i sovrummet… Nu undrar vi nästan om grannarna tror vi misshandlar katten? 😣 Rex=effektivaste preventivmedlet?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: