Rexkatter vecka 12
Ny vecka, nya utmaningar och hoppas våren fortsätter. Tanken är att jag ska städa i datorbokhyllan idag, men teori och praktik är två helt olika saker.
Soligt och fint är det här. Laddar för att åka till jobbet efter en lång ledighet. Ha semester är ju trevligt men att vara sjuk kvittar. Men nu är det bara att köra på igen.Ha en bra dag idag!
Soligt och fint även här. Tog cykeln till ICA en sväng på förmiddagen. Nu sitter jag och lyssnar på valparna som smackar gott när de diar. De gör sina små försök att kravla ut på golvet i hagen till storasysters förtvivlan, hon försöker att rulla in dem igen med hjälp av nos och tassar. Skönt för mamman att ha en nanny.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Så har man haft sommarstädning på balkongen och druckit årets första kaffetår på balkongen. Härligt tyckte katterna. Fast för mig kom lite saknandes tanke in. Tänkte på Fröja som mer eller mindre bodde på balkongen under somrarna dygnet runt.
Då var det tisdag. Vi har planeringsmöte på jobbet idag och kommer samlas på en ny restaurang här för att bli bjudna på lunch. Ska bli trevligt! Vädret är på topp och man anar våren, härligt.
Tyvärr är det lite kyligt på balkongen. Suttit med katterna på den och druckit kaffe. Ja katten drack inte kaffe. De njöt av solen istället

Ord som sitta och lata sig är inga man kopplar ihop med dig så han kände väl att han var tvungen att passa på.
Anna-Karin
Ja precis!

God morgon Onsdag
Uppe med tuppen. Ska till veterinären med Stella. Hon har ont i munnen och vill inte äta. Vi ska vara där redan 8.15 och hon ska ju hämtas upp hemma hos fodervärden först.
Håll tummarna för oss idag.
Stolt ägare till tre La permer
Självklart håller vi tummarna för er och Stella!
Anna-Karin
Hoppas allt går bra för Stella
Hör av dig Monica och berätta hur det gick

Stella har ont i en tand. Nu får hon medicin och ska tillbaka för tandsanering om två veckor.
Stolt ägare till tre La permer
Det där känner jag igen. Meliss ska in snart igen och ta bort två tänder till.
Nu ska jag iväg och handla kattmat för en månad.

Hoppas ni får det trevligt och verkligen kopplar av.
Idag ska jag faktiskt på säsongens första hockeymatch för min del. Ska iväg och se SDE-Djurgården i damhockey
Jag är på SVERAKs årsmöte. Trevligt värre. Ska försöka att sova lite nu.
Anna-Karin