Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 1180 ggr
Leffe
0

Rexkatter vecka 14

Ny vecka, nya utmaningar, nya vedemöder, nya glädjeämnen.

MonicaLagerquist
0

God morgon. Det ska bli 35 grader varmt idag så vi laddar badväskan med extra mycket vätskeersättning och smörjer på solkräm innan vi går ner till stranden.

Stolt ägare till tre La permer

AnnaKarin
0

God Morgon! 35 grader varmt, då skulle jag sitta under en fläkt och lida, tror jag föredrar vårt gråväder här hemma. Hellre lite frusen  än för varm, tur att det finns väder för alla. Ha det så underbart Monica!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

nakenkatt
0

Då är vi inne i påskveckan, tiden rullar på. Här regnar det nu och är riktigt kallt. Hoppas på lite värme till helgen i alla fall. Ha en trevlig dag och vecka mina vänner!!

MonicaLagerquist
0

Idag hade vi sällskap av hotellkatten när vi åt frukost.

MonicaLagerquist
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nakenkatt
0

Precis en sån katt bodde på vår uteplats när vi var i Thailand 2006 !

Leffe
0

#5 Ser fin ut.

Snart dags för nypremiär av min gymnastik. Sedan ska jag köpa en lammstek, som jag försöka laga något gott av.

nakenkatt
0

Denna vecka består mest av mitt jobb känner jag. Man ska ej ta med det hem men jag tror aldrig jag lyckas med det faktiskt. Men det är underbart att få ägna sig åt kattungegos när man är hemma, de små är helt underbara och man vill bara njuta. Idag blir de tre veckor, och de blir bara sötare och roligare, mamma jaffa har varit så otroligt duktig med sina små. Snart dags att cykla till jobbet i det fina vädret.

MonicaLagerquist
0

Jag ser så fram emot att få träffa Jaffabarnen.

Gittan
0

Här hemma råder influensatider, Barnen och sambon ligger nedbäddade

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AnnaKarin
0

Skitdag. Äldsta dottern kraschade med bilen i morse. Hon minns det inte alls, vet inte ens varför hon var ute och körde. Förvirrad och jag får repetera allt en gång i timmen. Hoppas att hon börjar att minnas i morgon. Bilen är skrot men hon lever, det är viktigast.

Anna-Karin

MonicaLagerquist
0

Anna-karain så otäckt. Skönt att din dotter klrade sig oskadd. Hälsa henne från mig. Här laddar vi för vår sista heldag här nere. Vi blir hämtade vid hotellet 15.00 imorgon så vi hinner ju med lite bad imorgon också. Igår fick vi vårt första regn på oss. Det kom bara några droppar men det åskade rejält och hela stan var strömlöst ett par timmar. Vissa affärer och resturanger har egna diseldrivna generator så på vissa ställen var det ljust.

nakenkatt
0

11# nej men fy så ledsamt. Hoppas allt blir bra för henne, vet hur det är att vara mamma när det händer olyckor. Och som du säger är ju det viktigaste med flickan. Många hälsningar.

Gittan
0

Tur att hon klarade sig, men skador kan komma efteråt

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AnnaKarin
0

Ont i nacke, axlar och huvud idag. Lite stel i kroppen. Minnesförlusten kvarstår.

Anna-Karin

Gittan
0

Det blir ofta smärta efteråt.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MonicaLagerquist
0

God morgon. Vi kommer nog att få en lång långfredag då vi har hemresedag idag. Men vi har haft två underbara veckor här och längtar nog lite hem. Saknar katterna och min vattensäng.

Leffe
0
MonicaLagerquist
0

Härligt att höra att My mår bra. Vi saknar henne. Men jag vet att hon har det bra hos dig.

Leffe
0

Hon har blivit lite tjockare. Sover med oss andra i sängkammaren på nätterna nu

nakenkatt
0

Sista dagen på veckan. Kattungarna är snart fyra veckor och de första kattunge tittarna kommer snart. Vi har ätit god mat och haft en trevlig påsk.