Rexkatter vecka 18
Solen skiner. Planerna idag är att köpa hållare till balkonglådor för att användas till att sätta fast solcellslampor på. Kan nog bli mysig kvällsbelysning på balkongen
Solen skiner och kattungarna busar runt på vår inglasade altan som nu är som en bastu. De har energi till tusen de små. Skulle behöva ha lite av deras ork. Ska snart börja jobba. Ha en trevlig måndag alla.

God morgon Tisdag
Soligt väder och jag ska se till att få lite sytt idag.
Imorgon blir det troligen till att hjälpa dottern att flytta.
Stolt ägare till tre La permer
Fint ute och snart ska jag till ett nytt träningspass

Nakenkatt Clara är dotter till farfar Quan.
Å va roligt att få se släktingar, hon är jättefin.
Då var det valborgsmässoafton och april är Slut. Nu kan vi hälsa maj Välkommen hit och sommaren är i antågande. Jag tänker jobba i helgen men någon promenad ska det bli i alla fall. Hoppas ni får en skön ledighet ni som slipper jobba.
Valborg och nu börjar det blåsa något otroligt ute

Här blåser det så mycket att jag tror att de inte kommer att kunna tända brasan ikväll.
Vi ska äta lite gott och ta ett glas vin ikväll.
Här i Stockholm är det också blåsigt, men vi ska ut och ha kul i alla fall
Var positiv -må bra

Sköna maj välkommen!
Idag går flytt lasset för Hanna
till hennes nya lägenhet. är hoppas jag att hon blir kvar ett tag för nu har det varit en massa flytt för henne.
Vi ska vara där före nio så det är väl snart dags att ta på sig skorna
och dra iväg.

God morgon
Idag ska jag sy lite gardiner till Hannas nya lägenhet,sen ska den gamla städas ut och det ska upp lite hyllor i den nya.
Förhoppningsvis ska jag väl hinna sy lite kattbäddar också.
Ha en skön och solig söndag.
Ska åka iväg en bit och gå en promenad. Hoppas solen kommer fram igen. Får se hur långt jag orkar gå. Har varit förkyld i en vecka, vill inte bli riktigt bra. Men imorgon börjar jag jobba igen. Ha en bra söndag.