Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 751 ggr
Leffe
0

Rexkatter vecka 23

Måndag och det regnar ute, men vad gör det för jag sitter och väntar på syrgasleverans.

nakenkatt
0

Välkommen juni, Hej då sköna maj. Ja nu ska det vara sommar då. Idag kan jag inte märka av sommaren för här blåser det något otroligt.Kattungarna är tolv veckor och ska snart flytta till sina nya hem, men lilla gottfrid stannar hos sin matte. Han är så mysig och go, det ska bli roligt att se honom växa upp till en stor kille. Kanske han i framtiden kommer och träffa någon söt kattflicka. Ha det bra idag allihopa.

AnnaKarin
0

Här är det ömsom sol ömsom regn. Blåser gör det som sjutton.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

MonicaLagerquist
0

Tillbingat ett par timmar med att promenera runt i Enköping. Kikat på vackra parker och på mina gamla skolor och huset där jag bodde som barn. Nu sitter jag i bilen och väntar på att Urban ska bli färdig klippt. Orkade inte vara ute i blåsten längre. Det blåser runt nio sekundmeter.

Stolt ägare till tre La permer

AnnaKarin
1

Tänk hur det kan bli. Det kom en tjej och ville ha hjälp med några katt papper och nu har hon och sambon varit här och tingat sista valpen.

Anna-Karin

nakenkatt
0

Samma här med blåsten. Tyckte cykeln gick på tvären. Idag är det tolv veckor sedan kattungarna såg dagens ljus, och två flyttar till sina nya hem till helgen. Nu ser jag fram emot roliga utställningar man kan åka på. En campingvecka på smögen och en resa till Riga är också planerat. Just nu vill jag bara ha värme !

MonicaLagerquist
0

Snorig och lite småfebrig .Inte alls vad jag planerat för den här veckan.

Bonussonen fyller 40 och en kattunge ska hämtas.

Det finns helt inte tid för att vara sjuk.

Tar en Alvedon och ignorerar förkylningen.

nakenkatt
0

Krya på dig Monica. Annars får vi komma med kattungen till dig.

lockar
0

På grund av svårt sjukdomsfall i familjen har jag tagit ett par dagars semester så jag kan landa. Jag måste tänka positiva tankar, att allt kommer att gå bra. Tur man har katterna och hundarna.

AnnaKarin
0

#8 Hoppas att det går bra. Kram.

Anna-Karin

MonicaLagerquist
0

#8 Ta hand om er nu.

nakenkatt
0

Många tankar och hälsningar från oss till dig Birgitta.

lockar
0

Tack alla.

Leffe
0

#8 Sköt om dig.

Uppe innan tuppen. Ska på praktik för att få ta mina varanprover själv.

nakenkatt
0

Blåser lika mycket idag. Men behöver ej ut med cykeln idag. Finns mycket att göra inomhus när man är ledig. På söndag är det dag för första utställningen för i år för min del. Har just nu bara Matilda att ställa ut, och hennes nacke är ganska så kal just nu , men ej mycket att göra åt. Åker dit och hoppas på en trevlig dag.

AnnaKarin
0

Här har vi det ganska varmt och växlande väder. Svarta moln och regn, nästa stund solsken. Dottern och mågen från Nyköping fick för sig att komma upp några dagar. Tre extra hundar och två människor till i den allmänna röran är bara roligt.

Anna-Karin

lockar
0

Inatt regnade så mycket att jag vaknade. Idag fortsatt blåsigt och molnigt. Ha en bra dag.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Nu närmar det sig. Imorgon far vi till Kumla och hämtar hem vår lillkatt. Det ska bli så skoj.

nakenkatt
0

Ja han väntar här på sin nya matte, han har packat idag så han ska vara klar när du kommer.

MonicaLagerquist
0

Äntligen är dagen här då vi får hämra hem lillkatten.

Först lite frukost och sen bär det av mot Kumla .

Ikväll så ska vi ut och äta med bonussonen ,hans mamma och nya man och tre av våra ungar. Bonussonen fyllde 40 igår så nu ska vi fira honom.

lockar
0

Vilket underbart väder det är idag. Ha en trevlig helg.

#19 lycka till med kissen.

AnnaKarin
0

Idag är det sommar i Bollnäs. Mina pelargoner har flyttat ut och några till flyttade hem hit från handelsträdgården tillsammans med ett par Spansk Margeruite och några lobelior.

Anna-Karin

Leffe
0
AnnaKarin
0

Tack det samma Leffe!

Anna-Karin

lockar
0

Tänkte jag skulle sova. Men en av grannarna fyller år och de spelar musik så högt så jag tror det hörs över hela Nynäshamn.