rexkatter v 24
Nu är det Måndag och ny vecka igen. Har just varit hos tandläkaren vilket var mindre kul. Här regnar det och solen skiner på samma gång. Lite ont i benen efter gårdagens utställning. Nerikes utställning var trevlig som vanligt och mycket trevliga människor. Matilda fick sitt allra första cert. Hoppas snart kunna åka på flera. Nu väntar ett kvälls skift på jobbet. Ha det så bra.

Å fina gubben, tänk att du fick en rex flicka som kompis. Lite tomt vart det här nu!men jag tror jaffa inte har saknat dem så mycket.

Planen var att ut och segla idag.
Men regnet hänger i luften och det blåser drypt 6 sekundmeter. Får väl toa mig med att städa och plocka istället.
Stolt ägare till tre La permer
Sol av och till, varmt och inte blåser det så mycket. Jag har satt en bulldeg istället för att gå ut och gå med hundarna. Kanske blir en tur ändå lite senare.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

God morgon
Idag ser det ut att bli väder så vi ska nig se till att packa väskan och dra ut på sjön en sväng.
Soligt och fint här också. Det blir hundpromenader fram på dagen. Ha det så skönt på sjön Monica.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Härligt det ser ut med båt! Själv har jag en låååååång jobbarhelg framför mig. Hoppas nån av mina brukare vill gå och ta en glass i det vackra vädret så man får njuta en stund.