Vecka 26
God morgon
Har inget planerat för idag men det brukar lösa sig .Alltid finns det lite tvätt att tvätta .lite diska att diska.Växthusen ska vattnas osv.
Sen finns det ju alltid ett gäng katter att pussa på.
Stolt ägare till tre La permer
Småregnigt här idag. Den sista valpen ska flytta vilket är både skönt och sorgligt.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Då var det tisdag då. Solen skiner så det ser lovande ut här. Försöker dricka mitt FM kaffe men det är ej så lätt när gottfrid vill vara med.jag har bara åtta pass kvar att jobba sen är det äntligen semester. Gubben och jag ska åka på en semester till Riga och vara borta en vecka, det ska bli skönt. Vi åker sedan till smögen med barn och barnbarn också trevligt.Sedan blir det ju utställning med Monica första helgen i augusti, då våra små bröder är anmälda. Det blir höjdpunkten! Jättekul.
Var är sommaren?
Då ska man iväg och proviantera. Fisk, fisk och åter fisk. Får just nu bara äta kokt fisk. Ser en pizza eller hamburgare framför mig när jag äter.
Jag är nyss hemkommen från ICA, helt slut efter att ha storhandlat. Äter jordgubbar men till middag blir det fisk.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Vi ska faktiskt också åta fisk ikväll
-Leffe du får krydda fisken med pizzakrydda.
#6 Det vore något. Jag har pommes fites krydda i moset.
Det regnar ute, men vad gör det. Har läkarbesök inbokad.

Sitter ute på glasveranda och laddar med en kopp espresso innan jag ska ut och gå en sväng. Urban ska in till Uppsala med en kompis men jag stannar hemma och tar en promenad istället Solen lyser lite blygt så förhoppningsvis slipper jag regn på min promenad idag.
Dricker du espresso tillsammans med espresso?

Ha ha bråkstaken har varit i farten.