Vecka 30
Nu vecka och nya möjligheter. För mig innebär denna vecka den andra av mina fyra veckor. På torsdag blir det en tripp till kungshamn med husvagn och fyra av katterna. Kommer träffa barn och barnbarn där som kommer med husvagn från annat håll. Här är det kallt och inget vidare väder. Märks ej att det ska vara högsommar nu. Ha en trevlig vecka!
Kör försiktigt.
Det ska vi göra! Hur mår du nu leffe?
Ont om jag sitter mer än fem minuter.

Idag blir det en dag inne i Uppsala.
Har en lång att göra lista och en nästan lika lång inköpslista.
Stolt ägare till tre La permer
Idag ska jag ut och handla. Bra med elrullen. Måste ju utnyttja pemsionärsrabatten som gäller på tisdagar.

Har ni också rabatt på tisdagar . Vi har 5% på Ica maxi på tisdagar.
Ja på Maxi och på Kvantum

Ömsom regn och ömsom sol. Jag har varit en sväng i blåbärsskogen. Det är massar av blåbär i år.
Samma väder här, men ingen blåbärsskog
Läs och häpna. Vi har sol och värme och min rygg är mycket bättre. Nu ska jag ta mig en kopp med kaffe sittande på balkongen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Trevlig helg. Symboliseras här med mitt favoritband från ungdomsåren
Lugn helg på er.
Var positiv -må bra
Nu sitter vi i vår husvagn och regnet vräker ner här i kungshamn. Var på smögen hela dagen igår, det var fint väder och tjockt med folk. Vi tänkteåka in en sväng till hunnebostrand och kika. Kan åtminstone äta lunch , och och titta i de små bodarna.

Har just bakat en sockerkaka och nu väntar jag på mitt besök. Urban tänker åka ut i skogen och plocka svamp.