Rexkatter vecka 31
Det var mycket regn i helgen i vårt område. De planterade blommorna i trädgården blev tyvärr förstörda.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Åter en regnig dag.
Fint väder idag på västkusten när vi ska packa ihop allt och åka hem.

Just nu är det uppehåll men regnet hänger i luften. Vi är inne i Uppsala och försöker hitta en gasflaska och ett bra bord till vår. Muuricka.Förhoppningsvis får vi lite mat i oss på Ikea.
Stolt ägare till tre La permer
Dags ge sig i väg att proviantera. Det är pensionärsrabatt på tisdagar

Nej men va roligt.är kontaktperson åt en kille som är där och tävlar i judo.

#6 Är det Daniel?
#5 Vad skoj.
Var positiv -må bra
Vad skoj. Grattis.

God morgon
Vår dotter Hanna tog ett brons i idag på The 2015 Special Olympics World Summer Games
Hennes kompis Cathrine Csore tog guld.
Nu har tjejerna tävlat klart och vi är mer än nöjda över deras framgångar och att de fått vara med om ett så stort äventyr.
Hanna var ju med i Grekland för fyra år sen och då tog hon ett lag silver och en brons medalj.
Nu ska jag straxt sätta fart och fixa allt som ska göras inför kattbesök Abbe och hans kattpolare kommer hit idag och ska bo här en vecka då deras husse ska till Gotland.
Sen får vi ju finbesök som ska campa här och imorgon är det kattutställning.
God morgon, god morgon. Solen skiner på himlen den blå.
#10 Toppen ju.
Var positiv -må bra
Förbereder allt på väg till Monica och Urban i örsundsbro. Imorgon blir det utställningsdebut för gottfrid på speedcats utställning där också Monicas espress, Gottfrids bror ställs ut. Ska bli jättekul.

Gor morgon
Uppe före tuppen idag.
Straxt dags att bege sig till Sollentuna.
Jag kommer dit och tittar
Varit i Sollentuna på utställning. Mycket trevlig dag med alla mysiga katt vänner man lärt känna. En underbart god middag hemma hos Monica och även övernattning, en kanonhelg. Ett CAC och en X1 är jag också nöjd med.

God morgon Nu är Kråkan och jag installerade på dagens utställning i Sollentuna.

Kommer snart dit och tittar på dem
Var på utställningen igår med Emran. treligt att träffa alla kattmänniskor och fina katter. En bra utställning. Lycka till idag Monica.
Lycka till Monica och kråkan, och än en gång tack.
Jag var där idag och såg din La Perm. Vilket härligt intryck den lämnar på en.
Var positiv -må bra
Såg också den söta La permen.