Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 889 ggr
nakenkatt
0

Vecka 32

V 32, för mig innebär det den sista semester veckan. Idag är det varmt och skönt och alla djuren tycks må bra av det. Paddorna solar och betar, fiskarna är uppe vid ytan, och katterna njuter av solen på verandan. Hoppas det blir en bra Augusti.

MonicaLagerquist
0

Vi är för andra dagen i rad ute på sjön och solar och seglar. Vi ska väl strax ge oss hemöver för att sen åka in till Enköping och hälsa på hos Hanna som kom hem från LA i morse.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
1

Lugn vecka hittills men helgen blir fullt med flygplan. Vi ska upp till Dala-järna på deras flygshow. Har lånat en husvagn och kommer bo där från torsdag kväll. Vad kan bli bättre av att vakna upp och gå och kolla på flygplan direkt på morgonen, särskilt när det är ett annat av en stora intresse 😂

nakenkatt
0

Är genomförkyld och huvudet spränger, ingen vidare semestervecka alls. Får bli lite småpyssel med handarbete och djuren. Bara vila ett par dagar brukar göra nytta. Hoppas ni andra är friska och krya.

UllaNo
0

#1 Härligt på sjön

#2 Flygshow är spännande. Var på det för länge sedan.

#3 Krya på dig.

Själv tar jag det lungt idag.

Leffe
0

Jag ska ut en sväng och sedan se simningen på teve.

Sköt om er

lockar
0

Härligt väder idag också. Har varit och kastrerat Quan.

MonicaLagerquist
0

Har tillbringat hela dagen ute på sjön. Vill inte åka hem men vi måste väl snart lätta ankar och bege oss hemåt.

Stolt ägare till tre La permer

lockar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken kvällshimmel

Leffe
0
Denna kommentar har tagits bort.