Vecka 33
God Morgon
Uppe med tuppen!
Jag och Stella ska straxt ta bussen till Enköping och där ska Stella munsaneras hos veterinären.Får se om det ska dras någon tand eller två.
Stolt ägare till tre La permer
Nu talar Tina om att hon inte vill vara med längre. Nu vill hon till sin mamma. Så nu väntar jag på att Bromma djurklinik ska öppna så jag kan ringa och komma med henne. Det blir alltså drygt 14,5 år hon och jag haft sällskap.
Oj då så tråkigt när det blir så. Jag har också en hona som är skruttig, så den dagen närmar sig för mig också.❤
Hoppas det gick bra Leffe? Det är en otrolig sorg och saknad när en familjemedlem försvinner… …det är inte lätt. 😭❤️🌺
Katten vad tråkigt.
Var positiv -må bra
Blir det sol idag eller ej. Funderar på att ge mig ut på fototur.
Sol - regnskur - sol.
Var positiv -må bra

Här regnar det så jag passar på att baka. Hoppas på att vädret blir bättre mot eftermiddagen då jag måste ner till byn.
Här är det sol
Idag har jag varit på kulturfestival hela dagen. Sol, värme och mycket folk.
Var positiv -må bra

God morgon
En underbar morgon med massor av sol.
Vi ska tyvärr inte ut och segla idag utan vi har en massa måsten inne i Uppsala.
Här blir det kulturfestivalen nästa.
Var positiv -må bra

Snart blir det sill lunch ute på sjön. Potatisen puttrar redan på spisen. Underbart vackert väder idag.
Jag bakar kakor och är hungrig - en farlig kombination. Maken tillbringar sista semesterdagen där han tillbringat de flesta andra, på golfbanan.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Och jag ska tillbringa den här dan på samma ställe som övriga dar denna vecka - i city. Fast det blir eftermiddagen först idag då jag sov till 1400