Rexkatter vecka 36
Fy tusan. Uppe. Ser Godmorgon på teve. Ska snart i väg till Karolinska. Nu när man brukar sova som bäst
Börjar med en sjukskrivning , så det kunde vara bättre vecka. Har varit för mycket ett tag. Tänker vara hemma en vecka och hämta andan. Hoppas ni andra mår bättre.
Krya på dig. I kväll spelar Indianerna
Ja då ska man ta sig till affären. Det blir ett försök nu när regnet verkar gått på lunch.
Ska åka till sopstationen och sedan ska jag med kattungarna på slutbesiktning. Krya på dig Agneta.
En tidig dag med blodpovstagningar och sedan sjukgymnastik.

Laddar och packar inför morgondagens utställning. Det är en riktig höstmorgon ute. Disigt och kallt.
Stolt ägare till tre La permer
Vaknade med den fjärde förkylningen den här sommaren. Mitt immunförsvaret har visst strejkat ordentligt. Det är regn och det är tråkigt, precis som jag också känner nu. Men jag måste vara stark och finnas nu för mina barn, jag har fyra och tre har denna sommar en i taget berättat att de kommer skiljas från sin partner av väldigt olika anledningar. Min uppgift nu är att ta hand om alla trasiga själar, och finnas. Det är tungt att omges med ledsna barn, men hoppas det ordnar sig i Slut änden för dem. Så nu vet ni vad jag gör om jag inte är här inne så ofta som tidigare, men jag kommer tillbaka. Ha det bra och ta hand om varandra.

#7 KRAM ♥
Behöver du prata så vet du vart jag finns.
Åh vad tråkigt, kanske inte så konstigt att immunförsvaret är fåligt om du har Mycket att tänka på.

Uppe före tuppen idag.
Straxt blir jag och Kråkan hämtade.Ska bara hälla i mig kaffet först.

Lycka till.
Hoppas det går bra för Mysans barn

Kråkan har tagit sitt andra CAC.
Gratta henne från mig och Mysan. Mysan är en stolt mamma här hemma.
Toppen kråkan!
Det har regnat större delen av natten och nu regnar det igen
Vi fick en rejäl åskskur igår kväll. Min dotter bor på gatan nedanför mig. Deras hus skakade när åskan gick. Sonen blev riktigt rädd.
Känns tomt när Linus och Leo har flyttat idag. Men de har redan kommit tillrätta i det nya hemmet. De verkar få det jättebra.