Vecka 4
God morgon onsdag!
Nu har nästan all snö smält/regnat bort.Det är snprhalt ute.
Tur att jag har ett gåband så att jag kan gå inne istället för att gå ute.
Fast idag måste jag ner till byn med två kattbäddar som ska till Boden.
Stolt ägare till tre La permer
I kväll flyttas gymnastiken till restaurangen Den gamle och havet. Eller rättare saht gymnastikgruppen ska träffas där
Idag är det torsdag, men jag vill ha det till fredag för onsdagen ville jag ha till torsdag. Tisdagen däremot var tisdag även för mig. Så jag funderar på vart tog onsdagen vägen?

#1 Känner igen det där med att vara dagvill och tappa dagar.
Själv har jag torsdag idag och imorgon är det fredag och då ska två av mina katter kastreras så det är storbad för dem idag.
God eftermiddag. Är det här man kan skriva av sig lite eller? 😃
Nu har vi landat ordentligt efter utställningen i Örebro i lördags som var min lilla tjejs första. Det gick bra, EX2 blev bedömningen och jag är jättenöjd. Pälsen har börjat komma lite smått nu, och det ska bli spännande att se om/hur hon utvecklas.
Edit: Oj, missade att detta var en kattfri tråd. Ber om ursäkt.

Just nu tycker Sumpen att matte är väldigt dum. Han får sympatifasta ihop med de två som ska kastreras imorgon.😃

God morgon
Uppe före tuppen.8.15 ska vi vara inne i Enköping hos veterinären.Katterna är mycket sura på mig för att jag "glömt" att ge dem frukost.
Fyra plusgrader ute så vi ska väl inte behöva frysa allt för mycket.
Jag ska på gympan nu på morgonen

Sonen har varit på tjänsteresa så vi har fått finfrämmande. Måsen är en väldigt länghårig La Perm.

#10 Klart att han är snygg. Han är Mys pappa.
Det förklarar saken
Snygg-Måsen ❤️
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”