Vecka 8
God morgon
Nu vecka igen.Denna vecka är lite speciell då Kombis kattungar lär komma i slutet på veckan.Hon är så rund och fin.
Idag blir det inne jobb.Matbröd måste bakas och lite tvätt finns också att klara av.
Stolt ägare till tre La permer
Idag har jag fått storstädat hemma hos mig. Skönt. Samtidigt njuter katterna i fönstret över solen

God Morgon
Idag blir det en snabbsväng in till Enköping.Måste se till att det finns mjölkersättning hemma ifall att det kommer att behövas.
Sonen får vara kattvakt under tiden ifall att Kombi skulle få för sig att föda under tiden.Vilket jag inte tror då skulle jag självklart inte åka.

Full fart på katterna.Själv är jag lite seg.Varit upp ett par gånger i natt för att titta till Kombi.Ikväll ska jag sova inne hos katterna istället.
Men först ska jag ta mig ner till byn och hämta lite kattmat som kommit .
I kväll ska jag iväg och fota större djur än katter nämligen travhästar i action
Oj, nu har jag storhandlat inför min lille fest. Min fina sonhustru var mig behjälplig som vanligt.Jag är verkligen tacksam för att mina söner och deras respektive alltid är beredda att ställa upp för mig. Så bra jag har det!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon
Ännu en natt utan kattungar.Kombi har lite små öppningsvärkar och hin ligger i bolådan med Kråkan.Nu har hon ätit frukost och varit på lådan så nu tycker jag att det är dags att dra igång förlossningen på riktigt.
Den som väntar på….

Grattis Kombi & Monica! Har smugit in lite då och då för att kika om det blivit nåt - hoppas att alla mår bra, blir spännande att höra mer om vad det blev! Många hälsningar, speciellt från storebror Glödhet (Mini) Sara