Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 586 ggr
Leffe
1

Rexkatter vecka 9

Fick precis ett samtal att i morgon kommer min arbetstol. Sedan har vi fint väder nu och jag ska ge mig iväg till Skansen.

Eine
1

Bra att du får en riktig stol!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaKarin
0

Hoppas att Du hade en fin dag på Skansen och att Du kommer att trivas med din nya stol.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

MonicaLagerquist
0

God morgon.

Redan mitten på veckan.Idag så är det storstädning av vårt sovrum som står på att göra listan.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Här hemma ska jag få hjälp med borrning i betongvägg. Undrar hur katterna kommer att reagera

MonicaLagerquist
0

God morgon

Inte blev det något städande av igår. Bakade större delen av dagen och sen måste man ju sitta och beundra kattungarna. Nåväl städa kan jag göra en annan dag.

Idag måste vi in till Uppsala och bunkra lite mat.Allt är i princip slut och jag får inte ens mjölk till gröten för den är slut.

MonicaLagerquist
0

God förmiddag

Redan fredag

Idag får vi besök av grannens barnbarn.De vill komma och hälsa på Kombis kattungar.

Eine
2

Fina Fredag ! Tänker med varm glädje på att jag nästa fredag sitter i djungeln i Mexiko . Eller ja, på ett väldigt fint hotell och i sällskap av 7 andra i min älskade familj.Ska dricka en liten  drink och skåla för er, govänner🥳 Vet att man inte ska uppmuntra till dryckenskap, men  jag kan skåla ensam 🍸

AnnaKarin
0

Då ska jag skåla för dig nästa fredag Eine! Hoppas att Du får en underbar upplevelse tillsammans med familjen.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Eine
0

#8 Tack rara du ☀️Vi får det härligt Sol🌊