Rexkatter vecka 15
God morgon Måndag vecka 15.
Ny vecka nya chanser.
Idag blir det nog en sväng till Enköping och ett besök på katthemmet som jag hjälper till vid.
Dels så sköter jag om att den kattmat som skänks i tunnan nere i byn kommer in till katthemmet och sen skänker jag en slant för varje såld kattunge.
Stolt ägare till tre La permer
Ny vecka, jobbat hela helgen men är ej ledig idag Heller. Känns lite tufft och motigt men det går det med. Kattungarna blir två veckor imorgon alla växer och har öppnat sina blåa ögon! Nu är det bara spännande att se hur de kommer se ut och vilken som stannar kvar hos mig. Hanarna ser för dagen lika ut och och även tjejerna är lika varandra.grabbarna är beige färgade medan honorna är vita.

God morgon
Lika undrabart väder idag.
Skippar att åka in till stan och passar på att njuta av det vackra vädret. Man vet ju aldrig hur länge det är så här soligt och varmt.
Funderar att göra ett fotobutik på Skansen idag

SOOOLL idag med.
Härligt.
Började kratta lite ute på tomten igår och ska se om jag tar lite till idag.
Urban har börjat att jobba lite med båten.Knappt en månad kvar tills dess att den ska i sjön.

God motgon
Nyser fem gånger i kvarten ,vet inte om det är en förkylning på G eller om det är en kombo av kattungar och våren.
Hur som helst är det inte mycket att göra åt.
Idag ska vi in till Uppsala en sväng.
Jag ska till Skansen och försöka se berguvungarna
Jag ska åka till Stockholm och lämna en katt som ska flyga söderut och fria.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

God morgon
Jag drabbades igår av en rejäl förkylning som däckade mig totalt.
Har sovit bra i natt och hoppas nu att det värsta är över.

God morgon
Lite bättre i förkylningen idag.
Tur är väl det då vi väntar på kattungetittare som kommer för andra gången och ska kika på Kombis kattungar.
Här är det också förkylt

Nu har mina kattungetittare varit här och reserverat den lilla chokladflickan.
Borde väl göra lite nytta men har inte riktigt ork för det.

God morgon
Mulet och trist väder. Jag som hade hoppats på bra ljus nu när kattungarna ska vecko-fotas.
På eftermiddagen får Taboo den röda hanen besök av en familj som är intresserade av att få honom som ny inneboende.