Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 771 ggr
MonicaLagerquist
0

REXKATTER Vecka 31

God Morgon

Så var vi då inne i augusti.

En månad som jag faktiskt gillar. När man var liten så var det liksom början på något nytt.

Ny  skola och man kunde börja om på nytt .

Nåväl min man har lite ångest för att nu är sommaren slut men jag hoppas på en varm augusti och en minst lika skön september.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

Så kände jag också när jag var ung, Augusti var en nystart på något vis. Nu känner jag mig nere och bli gammal vill jag ej bli. Men nu är det ny vecka och det väntas Trevlig heter i form av en resa till Polen. Vi flyger på onsdag och kommer tillbaka söndag kväll. Hoppas på mycket billig shopping, kommer ta de största resväskorna med. Ha en bra vecka alla. Jag vet att några av er ska åka och ta farväl av leffe, kan tyvärr ej närvara men vi tänker på honom, jag har istället satt in en slant till forskningen av Leifs sjukdom.

MonicaLagerquist
0

#1  Ha en trevlig resa till Polen.

Man blir inte äldre än vad man gör sig.

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Idag ska vi in till Uppsala.-Fika hos sonen och handla mat till oss och katterna.

nakenkatt
1

Lite packning och div ärenden inför resan imorgon. Anmält till utställningen i Norrköping I höst, och bokat en skaldjurskryssning i september. Så lite att se fram emot i höst blir det.

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Idag ska jag kolla upp vad jag ska ha på mig på fredagens begravning.

För övrigt blir det väl som vanligt.Städning och fix här hemma.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Regn idag så det lär bli en blöt promenad till potsen med det paketet som ka iväg idag.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Idag ska jag till Solna på Leifs begravning.

Tungt det känns fortfarande overkligt och jag tänker ofta på att det finns saker som jag skulle vilja fråga honom om.Men det går ju inte.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Blev helt slut och fick en rejäl huudvärk eftergårdages begravning.

Det känns så overkligt att Leif är borta.

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Soligt men lite kyligt.

Vi ska in till Uppsala en sväng och handla lite.