Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettcornish-rex
Läst 970 ggr
Erika1978
0

Söker en Cornish Rex omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.. Jag och min sambo är ute efter en Cornush Rex, helst en omplacering. Vi har en 7 år gammal kastrat nu som vi så gärna vill ska få sällskap, känns fel att skaffa en kattunge då vår ceasar gärna vill ligga och mysa på värmedynan hela dagarna och på sin höjd busa ca 10 minuter i taget.. Vi bor i en stor 3:a i Sundsvall och det är nästan alltid någon hemma då min sambo jobbar dag och jag jobbar natt. Och som sagt så har vi en sedan tidigare så vi vet vad det innebär att ha cornish hemma :) Hoppas på svar :) Mvh Erika

MonicaLagerquist
0

Just nu har jag ingen som söker nytt boende men framöver kommer min nu fertila hankatt kastreras och då kommer han att vilja flytta.

Stolt ägare till tre La permer

Erika1978
0

Är framöver väldigt långt fram i tiden? Har ingen brådska men är lite nyfiken :)

MonicaLagerquist
0

#2 Han har två parningar at göra och jag vet ju inte när honorna tänker löpa.Ca ett ½ år skulle jag tippa förhoppningsvis kortare tid.

Du kan se bilder på honom i tråden "Stans mest svårfotade katt"

Stolt ägare till tre La permer

Eine
1

Jag har en hona på 5 år, som ska kastreras  i rappet.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Erika1978
1

Hej Eine.. Tänkte du placera om henne när hon kastrerats? Hon är väldigt vacker och om så är fallet så är jag jätte intresserad :)

lockar
0

Jag ska omplacera Cindy. Hon kan flytta efter kastrering. Hon är född 2012-11-01

lockar
0

En till

Eine
0

#5 Ja hon ska flytta efter kastration. Mycket lätthanterlig och trevlig katta . Vill du ringa mig eller skicka pm, så tar vi det privat 😉

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Erika1978
0

Hej Eine.. Hur gör man för att få fram ditt nr? Kan du skicka det till min mail: erika_holmberg8@hotmail.com

Erika1978
0

Hej lockar… Vad har du för pris på henne? Hon är jätte fin och vart finns hon..

lockar
0

Jag bor i Nynäshamn. Jag har tänkt mig 3000 kronor