Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 383 ggr
MonicaLagerquist
0

REXKATTER Vecka 50

God morgon på er alla!

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

God morgon från ett soligt Thailand Jag hostar och snorar men förhoppningsvis blir det snart bättre. Var till det lokala apoteket igår kväll och köpte tre omgångar piller. Urban var förkyld senast vi var här nera och då fick han piller som gjorde honom frisk tämligen omgående.

MonicaLagerquist
0

God morgon Medans ni sover sött äter vi en härlig hotellbufféfrukosts i sol och värme.

MonicaLagerquist
0

Godmorgon Vi var tagit en lång strand promenad och jag har simmat ett par vändor i polen. Dagisbarnen från Svenska skolan leker i skuggan på stranden.

MonicaLagerquist
0

Godmorgon Vi var tagit en lång strand promenad och jag har simmat ett par vändor i polen. Dagisbarnen från Svenska skolan leker i skuggan på stranden.

MonicaLagerquist
0

MonicaLagerquist
0

God morgon Tar en kopp the på rummet innan vi ska upp och äta frukost. Sen blir det en promenad på stranden. Hs det gott där hemma i snö och kyla🙂

MonicaLagerquist
0

Godmorgon fredag Straxt dags för en promenad på stranden. Det ska bli spl och 30 grader idag. Vad har ni för väder där hemma?

MonicaLagerquist
0

God morgon Lite tung i skallen idag. Kan det bero på den goda grillade krabban vi åt igårkväll eller på drinkar 🍸 som vi tog till efterrätt.

MonicaLagerquist
0

God morgon. Vår vistelse här nere börjar lida mot sitt slut. Idag och imorgon är våra två sista heldagar på tisdag vid fem går flyget hem. Kan ju inte påstå att jag längtar hem. Saknar ju barnen och katterna men inte snön och kylan.