REXKATTER Vecka 14
God mOrgon
Vete 17 hur det gick till men jag hoppad visst över vecka 13 och ingen märkte något.
Nåväl nu är vi inne i vecka 14 som är en vänte vecka för oss här hemma i Örsundsbro. Kråkan ska förhoppningsvis föda fram sin första kull denna vecka.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Känner mig helt ledbruten.Har tillbringat natten inne hos katterna på ett liggunderlag.Dag 65 idag så har vi tur blir det kattungar idag.

God morgon
Inga kattungar ännu.
På sätt och vis bra att de inte fick samma födelsedag som Kungakullen. Nu håller vi tummarna för att hon kläcker dem idag.
För övrigt så ska jag koka ärtsoppa idag.La ärter i blöt igårkväll.
Åh lycka till!
Hoppas de kommer idag :)

#3 Tack.
Ja nu tycker jag att det är dags.

God morgon
Ännu ewn natt utan sömn och utan kattungar.
Hon håller oss verkligen på sträckbänken den där Kråkan Bråkan.

Tung morgon idag.
Kråkan har i natt fått två döda underutvecklade kattungar.Just nu ligger hon och vilar efter att ha ätit en portion mat.Förhoppningsvis finns det någon levande kvar i magen.
Jag beklagar verkligen! Ta hand om dig och Kråkan :)

#7 Tack.

Fy vad trist! Hoppas det finns någon kvar som får leva.

God morgon
Det känns lite konstigt. Hade ju tänkt att nu skulle jag sitta här och snusa på krulliga La permkattungar men riktigt så blev det ju inte.
Plockade undan alla extrabäddar och det som jag förberett till kattungarnas ankomst.
Mjölkersättningen som jag köpt för att ha ifall att tar jag med mig till Katthemmet Hitta Katten i Enköping.
Där gör den mer nytta än här hemma.

God morgon
Kråkan mår fortfarande bra och ser inte ut att sakan sina kattungar.
Solen skiner idag så antagligen lär det väl dyka upp lite utflyttade tvåbensbarn.