REXKATTER Vecka 47
God morgon
Full fart med huset fullt igår. Vi var åtta stcken som firade svärmor en dag för tidigt.
Idag fyller då svärmor 90.Vi firar lite lugnare idag.Hon vill stanna till imorgon då hon inte vill vara ensam på födelsedagen.
Stolt ägare till tre La permer

God förmiddag På väg till Solna. Svärmor ska lämnas och sen ska en vän till sonen hämtas. Sen ska vi åls till Uppsala och köra sonen och hunden till veterinären. Hunden ska få somna in idag. Så det är en tung dag.

God morgon
Det blev en tidig sängång igår.Var helt slut så vid åtta la jag mig.
Idag har vi hantverkare i huset så allt är upp och ner.

God morgon
Nu vart det pirrigt i mailet från Ving så påminner de om att det är nio dagar kvar tills vår resa.Tur att William inte har något brutet ben i år ialla fall.

God morgon
ÄNTLIGEN är november slut.
Årets värsta månad.
Idag ska jag fixa upp julgardiner och lite adventsljusstakar.

God morgon
Minus tre grader och frost på gräsmatta.
Har börjat så smått att planera för vår resa och fiixa så att sonen och djuren ska ha mat hemma så att det räcker och gärna blirlite över.

God morgon
Omväxlande väder.
Idag är det nästan sex plusgrader ute.
Håller på att ladda hem böcker att lägga in på mina MP3 spelare så att jag ska ha något att lyssna på under vår resa.
Har samlat på mig en hel hör spelare.Normalt set har jag två iång samtidigt.En med en bok som jag lyssnar på och en som jag ska lyssna på när bok ett tagit slut.Men när vi är ute och reser gäller det ju att ha böcker hela resan.>Bokmissbrukare som jag är går det ca en bok per dag.-