Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 305 ggr
MonicaLagerquist
2

REXKATTER Vecka 5

God morgon

Känner mig lite sliten efter helgens dramatik.

Ska väl tillbringa förmiddagen med att ringa en massa svärmorsrelaterade telefonsamtal.

Hunden och katterna har saknat oss i helgen då vi mest varit borta hela tiden så de ska få lite extra gos och kel idag.

Ibland är det bra att ha ett vuxet barn hemma som kan ta hand om alt här när vi varit borta hela helgen.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
1

God morgon
Vi ska straxt in till Enköping och få bilen fixad.
Urban ska väl klippa håret också.Vic och jag tänkte passa på att ta en promenad runtikring Enköping.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag ska jag fixa lite här hemma Köpte 2,5 kilo köttfärs igår så det ska de tas rätt på. Ev om energin finns så gör jag en tre dubbel sats lasagne och fryser ner. Det är så skönt att ha färdig mat i frysen att bara ta upp när tiden och orken inte finns.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag ska vi till Jakobsberg på vårdplaneringsmöte .Svärmor vill hem men jag hoppas att hon får vara kvar på sjukhuset över helgen åtminstone.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag blir det en dag vid telefonen innan vi drar in till Uppsala.Måste fixa mer nycklar till svärmors lägenhet.

Sen är det ju fredag så något gott att äta ikväll lär det väl bli också.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag kommer yngste sonen med sambo ut.Hoppas att vi inte ska behöva störta iväg lika hastigt som senast när de var här.Det var då svärmor trillat och brytit foten och låg innanför en låst dörr i sin lägenhet.

MonicaLagerquist
1

God Morgon

Idag ska vi in till Enköping och fira sonen som fyllde år häromdagen.

Men först ska hunden ut en sväng i skogen.