Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 285 ggr
MonicaLagerquist
0

REXKATTER Vecka 20

God morgon

Det regnade rejält igår så nu är det lite lättare att andas. Det var helt gult av pollen i alla vattenpölarna,

Den här veckan ska vi fixa till segelbåten .Tydligen ska det bli 30 grader varmt senare i veckan.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

🌊 Masten uppe ☀️

MonicaLagerquist
0

God morgon ☀️

En solig men kall morgon. Bara 4,4 grader än så länge.

Mannen ska jobba med båten idag jag ska ner till svärmor med hennes tidningar som kommer med posten idag.

Vi måste  in till stan idag eller imorgon.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Det blev ingen resa in till stan igår eftersom att jag fick en tid hos ögonläkaren idag klockan nio. Hunden och mannen följer med. De får ta en proenad i stadsskogen medans jag är hos doktorn.

MonicaLagerquist
0

God mporgon

Igår upptäckte jag att det hänt något tokigt med min dator. Jag och katterna har lyckats radera  och kasta bort hela vår budgetmapp sen 2010.Vi testade en massa olika igår för att försöka att få tillbaka mappen men än så länge ingen framgång. Morgan sonen som kan mäst om sånt har lovat att försöka.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Soligt väder och jag ska sy klart och brodera burskynket som jag började på.Sen ska jag packa ett burskynke som en La permägare kommer och hämtar tidigt imorgon då de ska ställa ut i Västerås imorgon.

Sonen ska båtvakta ikväll så det blir tidig mat ikväll innan har går till jobbet vid halv sex.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Det ser ut att bli ännu en fin och solig dag.☀️

Mannen ska in till Uppsala och gå på loppis själv stannar jag hemma.Funderar på att fixa i växthusen.

MonicaLagerquist
0

God morgon

En av sönerna var här och fixade med mina datorer och min mobiol ogår så nu är nästan hela budgeten som jag kastat hittad.Telefonen kan ta emot fler mail och symaskinen kan nu prata med datorn i syrummet.

UNDERBART!