Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikett: lite-av-varje-men-inte-rexar
LĂ€st 262 ggr
MonicaLagerquist
0

REXKATTER Vecka 47

😉God morgon

Nu har vi Ànnu en vecka framför oss att fylla med bra saker.

Vi ska handla,vÀxla pengar,tvÀtta och packa inför vÄr resa nÀsta vecka.

SvÀrmor ska ha sina dagliga besök och pÄ torsdag ska vi trÀffa en lÀkare nere pÄ svÀrmors boende.

Ha en skön mÄndag!

Stolt Àgare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

God morgon

HÄll tummarna för att jag hittar en lÀmplig barnvagn idag pÄ loppisen i Uppsala.

Plopp och jag ska Äka buss pÄ lördag och med katt och all packning sÄ blir det enklare om jag har en barnvagn att packa allt i.

Ha en skön tisdag.🎈

MonicaLagerquist
0

God morgon

Idag om exakt en vecka sÄ sitter vi pÄ planet till Kap Verde. LÀngtar.

Men först sÄ Àr det en massa annat som ska hÀnda.

Idag ska jag sy och fixa till minst 55 kattmynta leksaker som ska packas och tas med till VSK s KM pÄ lördag.

Jag fick tag pÄ en toppenbra barnvagn igÄr sÄ den ska fixas till inför lördagens utflykt till VÀsterÄs och KMet.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Satt i syrummet hela dagen igÄr.Inte riktigt jklar men idag ska vi med svÀrmor till lÀkaren pÄ förmiddagen sÄ det blir ingen sömnad pÄ förmiddagen i vart fall.

Ha en skön onsdag.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Dagarna rusar ivĂ€g. Fredag igen.🎈

Ska kolla upp vad som ska tvÀttas innan jag kan packa inför resan till Kap Verde. Ser sÄ fram emot att fÄ komma ivÀg.

Samtalet med lÀkaren igÄr nere hos svÀrmor var givande och svÀrmor mÄr sÄ mycket bÀttre nu nÀr hon bor nÀra oss och fÄr mat och medicin i rÀtta doser.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Idag ska Plopp och jag ta bussen till VÀsterÄs och tÀvla i VSK KM.Det ska bli trevligt.Inte allt för kallt men tyvÀrr lite regn.

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
0

God morgon

Lite sliten efter gÄrdagens Àventyr.

Idag ska det tvÀttas bÄde efter utstÀllningen och inför resan.