Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 284 ggr
MonicaLagerquist
1

REXKATTER Vecka 52

God morgon

Dan före julafton.Milde tid .Städade igår så idag blir det bara lite småplock.Har några julklappar att slå in och lite gröt att koka,en skinka att griljera

Ha en skön måndag!

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
1

Idag fick vi beskedet som vi inte ville ha.Vic har malignt melanom i munnen.

kara_murray
0

Nej vad trist. Stackars Vic…😢😢

MonicaLagerquist
0

God jul

Då är då dagen här.

Har sovit dåligt i natt och somnade om vid halv sex tiden och sov till åtta så nu börjar det bli dags att dra igång dagen. Hunden ska ut och julmaten ska fixas osv.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Gårdagens julfika hos min syster var trevligt.

Min pappa såg piggare ut än på länge.
Jag är  inne i en period med dålig sömn.Vaknar vid ett och somnar om vid fem halv sex.<Mycket irriterande.

Inga direkta planer för dagen.Det är en minusgrad ute och inte en snöfläck öht.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Dagen började bra. Fick ett mail från en kattägare som har en son till en av mina tidigare avelskatter .Noha är född i februari 2007.Det är alltid lika roligt att höra av från ägarna att katten lever och mår bra.

Idag ska vi in till stan och handla. En ny dammsugare och mat till oss och djuren står på notan.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Nu har det plötsligt slagit till och blivit kallt.Minus fem nu på morgonen.

Inga direkta planer för dagen.

MonicaLagerquist
0

God morgon

2 plusgrader idag.

Mannen ska inte jaga som det först var planerat så vi funderar på att hitta på något istället.

Jag har sovit urkass även i natt. Ont i ryggen. Var upp och tog två värktabletter vid två tiden, hjälpte föga.

Men det är väl bara att gilla läget och ta en sväng med hunden.Att röra på sig brukar ev kunna hjälpa mot ryggont.