Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 289 ggr
MonicaLagerquist
0

REXKATTER Vecka 10

God morgon

Ganska slut efter helgens utställning. Har packat upp och börjat tvätta,Har en massa kvitton och papper som ska sorteras.Vi har haft en härlig och lärorik helg trots att allt inte gick som vi hade trott.Men man lär av sina misstag.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

God morgon

Idag tvättar  jag sängkläder.

Orkade inte ta rätt på köket igår så det ser ut som ett katastrofområde.Så det finns lite att pyssla med idag.Tur är väl det.Skulle bli trist annars.

MonicaLagerquist
1

Panik!
Mina glasögon har gått sönder!

Hur 17 fixar man det? Har telefontid på ögon klockan åtta.

Hoppas att det löser sig.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Grymt ont i ansiktet och huvudet. Inte ringde någon optiker igår heller.De har bara telefontid 9.00-10.30 så det gick inte att få tag på dem heller.Det blir till att ringa idag igen vid nio.

MonicaLagerquist
0

Klockan ett ska jag vara på syncentralen.

MonicaLagerquist
1

På syncentralen kunde man laga mina glasögon. Tid för att prova ut nya glasögon efter det att vi kommit hem från Thailand.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Så skönt med glasögon som fungerar igen.Snö på backen så det lär bli en hal hundpromenad innan jag tar tag i dagens bakning av matbröd.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag ska jag med styrelsen i Hitta Katten till Västerås på kurs. Vi ska få lära oss hur styrelsearbete ska göras på rätt sätt.Blir hämtad klockan åtta.

Önskar er alla en skön lördag!

MonicaLagerquist
1

En mycket givande dag i Västerås.

MonicaLagerquist
1

God förmiddag

Har brottats med SAS formulär för ersättning vid flyg. Kan ju inte direkt säga att det gick bra och att jag lyckades.Gav upp och gick ut med hunden istället.

Gårdagens kursdag var givande och trevlig.