REXKATTER Vecka 23
God morgon
Ny vecka och ny månad.
Idag ska det bli runt 28 grader så vi tänkte åka ut på sjön och segla.🌊
Ha en skön dag!☀️
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Vi hade en skön dag ute på sjön igår och satsar på en repris idag.
Potatisen till potatissalladen kokar och straxt ska vi packa ner det som vi missat.Vi hade varken ekolod eller kikare med igår.
Ha en skön dag.

Ser härligt ut.

Det var lite småkallt och blåsigt idag.Förhoppningsvis blir det lite varmare imorgon

God morgon
Vi har ännu inte bestämt oss om vi ska ut på sjön idag eller ej.Men ikväll ska jag in med Kråkan och Kombi för att vaccinera dem.Dessie får vänta tills dess att kattungarna ska vaccineras om ett par veckor.
Ha en skön dag.

Det får bli en sväng ut på sjön idag med.Det gäller att passa på när det är väder.

God morgon
Vi blev inte ute på sjön så länge igår.Det blåste lite snålt.
Idag ska vi nog vara hemma och fixa lite.
Jag borde fota Dessies små flickor och maila bilder till ev köpare.Det blir ju lite konstigt så här i coronatider.
Men så får det bli.
Ha en skön dag!

God morgon
idag måste vi in till stan och köpa filter till båten. Den har gått lite dåligt senaste tiden och igår gjorde Urban ren tanken som var full med en massa grums och jox. Nu har han tömt tanken och vi ska köpa nya filter och ny diesel.
Ha en skön fredag!
Imorgon kommer det kattunge spekulanter.

God morgon
Vete 17 i hur många affärer vi var och letade efter filter till båten igår men inget filter hittade vi i alla fall.
Idag får kattungarna besök så jag ska väl städa undan lite och fixa så att det inte ser allt för hemskt ut här hemma.
Mulet och jag hoppas på regn.Jag behöver vatten i tunnorna så att jag kan vattna i växthusen,

God morgon
Solen skiner men det blåser halv storm.Sängkläderna går i tvättmaskinen och jag ska straxt ta itu med att fotografera kattungarna och sen är det dags för att uppdatera hemsidan.
Ha en skön söndag .