Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 184 ggr
MonicaLagerquist
0

REXKATTER Vecka 27

God morgon

Idag är det lite svalare och det har regnat i natt.

Vi ska in till Enköping och lämna ett lass diverse sopor till återbruket.Hela släpet är fullt.

Sen ska vi nog passa på att handla lite också.

Ha en skön måndag!

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

God morgon

Vi fick iväg en massa sopor igår. Tyvärr så fick kattsanden inte plats så den får vi ta en annan dag.

Idag ska jag in tuill syncentralen och prova ut nya glasögon.

Ikväll är det arbetsmöte på katthemmet.

MonicaLagerquist
0

3100 kronor fattigare blev jag efter mitt glasögonköp-

MonicaLagerquist
3

God morgon.

Mötet på katthemmet igår gick bra men det det drog ut på tiden så klockan var över elva innan jag kom hem. Det tar ju  extra lång tid när man ska vänta på bussen också. 

Idag ska jag se över lite av de uppgifterna som jag fåttt att arbeta med på katthemmet

MonicaLagerquist
0

God morgon

Redan torsdag.

Veckorna bara far förbi i rask takt,

Inga direkta planer för dagen. Borde laga dotterns jacka som hon lämnat kvar här.

En av sönerna ska flytta i helgen så han kommer hit på lördag och hämtar vår bil och vårt släp så bilen borde röjas ur,

Ha en skön dag!

MonicaLagerquist
0

God morgon

Vi var in och kastade kattsanden igår och nu är kärran renskurad så att sonen kan låna den i helgen när han ska flytta till sin nya lägenhet.

Jag gjorde iordning kalljäst pizzadeg igår så ikväll blir det pizza.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Sitter och  väntar på att en av sönerna ska dyka upp. Han ska låna vår bil och vårt släp så att han kan flytta in i sin nya lägenhet.

Regnet hänger i luften.Hoppas att det hänger kvar där.Det blir så knöligt med regn när man ska köra möbler och annat.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Idag är ingen vanlig dag utan idag är min man s  och min 35 åriga bröllopsdag.

Det firar vi genom att få ett kattungebesök under dagen.Ikväll ska vi grilla oxfile och äta lite laxrom till förrätt.