Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 272 ggr
MonicaLagerquist
0

REXKATTER Vecka 30

God morgon

Idag blir det antingen syrum  eller segling. Vi får väl se hur det blir.

Ha en skön början på veckan.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
1

Det började regna så det fick bli syrummet.Fyra bäddar tillklippta,broderade och tre är nästan ihopsydda.Sen tog orken och vadden slut så nu är jag inne och gör lite onytta innan jag ska göra nytta.

lockar
2

Jag har varit till frissan. Första gången sedan Corona startade.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Jag borde boka tid hos frissan men har ingen lust.

Idag är det sol än så länge.Jag får se om jag ska sy klart det jag kan sy klart idag eller om det blir blåbärsskogen.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Jag var förbi frissan igår och de hade stängt,. Öppet nästa onsdag. Det lär dröja innan jag får någon tid för klippning.

Idag måste jag beställa tid för besiktning,vaccinering och ID märkning av kattungarna .Tänk vad snabbt tiden går. Om ca 17-18 dagar är det dags för flytt.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Idag eller imorgon måste vi in och handla.Sen har jag en bädd att sy idag plus att försöka vitta vadd och sy klart den fjärde bädden.

Kallt men soligt.

Lavine
1

Jag borde också klippa mig, men vill inte. Klippte mig själv för ett par veckor sen, mest för att stilla min panik 😃 men någon riktig frisyr är det kanske inte… 😂

lockar
1

Idag var vi och hälsade på min son. Hade inte träffat honom sedan corona startade.

MonicaLagerquist
1

Ryggskott😭

lockar
0

Hoppas det blir bättre snart

MonicaLagerquist
0

#9 Tack

MonicaLagerquist
1

God morgon

Ont i ryggen även idag.

Får se hur det går att sy klart bäddarna som måste sys klart idag.

Ikväll får vi matgäster.

Ha en skön fredag!

lockar
2

Har varit och hämta mina nya glasögon

cattisa
0

Ryggont här också. Mitt eget fel. Har varit och plockat hjortron, och de satt väldigt långt ner… Men goda är de! 🙂

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Lavine
1

Alla verkar hitta hjortron! Jag vill också göra det. Får leta upp nån sumpmark. 😃

MonicaLagerquist
1

God morgon

Vi kommer nog inte att plocka hjortron i år.Visserligen är de gott men vi har kvar i frysen.Sen är det lite bökigt man behöver både bil och cykel för att ta sig dit.

Min rygg känns lite bättre nu. Får hoppas på att den håller för syrummet idag.

MonicaLagerquist
2

God morgon

Killen som beställt 4 bäddar beställde ytterligare en igår kväll så det blir till att sy en under dagen.

Men eftersom att det är söndag så ska ju kattungarna fotas och hemsidan uppdateras också. Bara två veckor kvar innan de börjar flytta. Det har gått så fort.

Ha en skön och solig söndag!