REXKATTER Vecka 31
God morgon
Skippade tvätten av sängkläder igår då jag hade en del att sy.-Så nu går tvätten i maskin och jag sitter och funderar på hor vi ska lösa logistiken för den här veckan.
Mulet idag men inget regn.
Stolt ägare till tre La permer

Godmorgon Sitter på bussen in mot Enköping och ett arbetspass på katthemmet. Sen hem och hämta kattungarna och åka till veterinären men alla sex för andra vaccinering,besiktning och märkning.

God morgon
Det blev en intensiv dag igår.
Men jobbet på katthemmet var intressant och jag ska ta ett pass till nästa vecka. Det är bra om vi i styrelsen kan gå in och ta en del pass när det inte finns volontärer som kan jobba. För att man ska få jobba krävs att man har gått en intro för en av de som är volontäransvariga.
Hos veterinären gick det bra.Alla kattungarna besiktigades UA men Nakiri bytte kön igår. Familjen som tingat henne vill inte ha en hona utan väntar in Kråkans kull istället.
Idag ska jag fixa ny stamtavla till Nakiri.
Ha en skön onsdag.

God morgon
Haft en sömnlös natt.Testade att dricka sov-the mitt i natten.Då blev jag ju kissnödig.
Känner av ryggen även idag.
Dumt nog var vi tvungna att storstäda ett av rummen igår då det luktade kattkiss där.Men nu är det gjort och jag hoppas att ingen ska kissa där igen.
Inga direkta planer för dagen.Har en del pappersjobb inför kattungarnas flytt och inför Hitta katens styrelsemöte nästa lördag.
Baka borde jag också göra.
Hur har folk tid att arbeta?
Nåväl solen skiner ialla fall. Fast det var bara 14 grader i natt när jag var uppe och stökade.
Haha, känner igen det där med att dricka sov-te, jag gör det nästan alltid precis innan jag ska lägga mig. Fel taktik även det!
Hoppas du får sova i natt.

God morgon
Sovit lite bättre i natt men har fortfarande ont i ryggen.
Har börjat att planera för vilka kattungar ska flytta vilka dagar.Usuba/Miio blir den som lämnar boet först.Den 6/8 flyttar han.
Ha en skön fredag!

God morgon
Ont i ryggen även idag så jag börjar dagen med att proppa i mig en massa piller.
Funderar på om vi ska ta en sväng ut med båten idag.Vet inte riktigt vad min rygg kommer att tycka om det.

God morgon
Idag är det sista gången alla kattungarna är med på veckobilderna på hemsidan. På torsdag slyttar första kattungan.
Har lite skrivbordsjobb för Hitta Katten att göra helst igår.