Nya iFocus
Hur tycker ni att det fungerar?
Stolt ägare till tre La permer
Jag tycker tyvärr inte om denna ”font” eller vad det nu kallas.
Jag vill gärna ha den gamla iFokus tillbaka.
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Jag håller mer er båda två.Men man väjjer väl sig.
Vi får ju inte tillbaka det gamla.
Jag har inget emot uppdateringen men vad jag saknar att använda ifokusappen….
Jag tycker det känns som en omodern uppdatering. Hade den gjorts för fem år sedan hade den känts i tiden, men nu känns den lite sen. Det stör mig att jag behöver klicka fram fliken med mina sajter mellan varje gång sidan laddas om. Jag tycker det är för otydligt vilka trådar som har nya inlägg, för liten skillnad. Men så ogillar jag förändringar för det mesta så jag kanske inte är rätt person att uttrycka mig ;)

Jag börjar sakta vänja mig,men det är lite otympligt tycker jag.
Nja. Är bland annat besviken på att efter sista inlägget i en tråd så följer en annan tråd direkt under. Det blir Facebookkänsla, och Facebook får jag på Facebook, jag är på forum för att det inte är det där evighetsscrollandet. Gäller att lära sig när tråden är slut och då gå direkt upp igen.
Håller verkligen med om att det är stökigt att klicka fram sina favoritsidor hela tiden.
Rörigt, är väl mitt intryck. Men som många av er säger kanske man vänjer sig.
Nu finns "Upp till toppen" vid trådens slut, det var toppen!

Ja den har varit saknad.
Vad tror du Monica, det kanske är läge att kolla igenom de nålade inläggen och ta bort "låsningen", eller vad tycker du. Ser att det nu ligger överst i inläggslistan nålade inlägg bland annat på katter till salu där annonsen är flera år gammal. De nålade inläggen har ju som kommit på nya platser efter uppdateringen.

#10 Jag ska se vad jag kan göra åt det.
Jag tycker ni ska aktivera löpsedeln på sajten och lägga nålade, fortfarande aktuella inlägg där. Löpsedlarna kan bli jättefina nu och ni kan styra över alla platser. Titta på andra sajter hur de har gjort. Här är ett exempel:
Allra finast blir det med bilder i inläggen.

#12 Jag ska ta tag i det där så fort jag orkar.Mamma Katt hamnade på djursjukhuset så jag har en kull kattungar utan mamma hemma och en sjuk katt på Ultuna.
#13: Jag kan göra det åt dig om jag vet hur du vill ha det.
Min gissning är att de nålade inläggen om den som sökte fodervärd 2016 och kattungarna som letade nytt hem 2015 ska tas bort från listan och att övriga fyra, som är artiklar, ska flyttas till löpsedeln.

#14 Ja du får gärna hjälpa mig.Ditt förslag låter som ett bra förslag.
#15: Klart.

Tack!