Dagens Cascade

Vilken service att få bilder på sin kattunge varje dag!!! Det är ju en riktigt bonus!!!!

Det är ju så enkelt nu när man både kan fota och Mariannes mobilen.
Det blir ju enkla bilder vad som händer honom
Stolt ägare till tre La permer

Dina sladdar måste smaka extra gott…🤣🤣💙💙💙💙💙🥰🥰🥰

Ja eller att han är hungrig.

Skitungen hann bita av en sladd till igår.
Vad får han för mat egentligen?? Eller så ser han sladdarna som efterrätt!!😂😂😂🥰🥰🥰💙💙💙💙💙💙💙

Ge honom en påse kolasnören. 😸
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

#22 Ja jag får nog göra det.

#25: Det är risken med kattungar. Det brukar gå åt en del blomkrukor. 😸
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Ja det går några krukor när man har kattungar-Man får plocka bort såna som man är rädd om.

Gud så söt!! Och vilken fin kattbädd!!💙💙💙💙🥰🥰🥰

Tack Mina kattungar får alltid med sig en broderad bädd.

På lördag flyttar Cascade till sin nya familj.

#41: Min mor hade en gång en katt som var livrädd för kameran. Hon gnällde ynkligt varje gång man tog fram den och höll upp den för att ta ett kort. Fast hon kunde inte se skillnad på när det var en riktig kamera och när det var något annat. Vi testade med lite olika saker - som inte ens var i närheten av att likna en kamera, t.ex. maracas - och när vi höll upp dem framför ögonen som en kamera så pep katten precis lika mycket. 😸

#42 Knasig lite katt.
#43: Ja, hon var väldigt speciell. Född "förvildad" och räddad ur en djup golvbrunn under en kontorsbarack, så det var kanske inte så konstigt om hon var lite speciell. 😊

#44 Skönt att hon blev räddad.