Dagens Citra
Lilla gos!

#1 Visst är hon söt.
Stolt ägare till tre La permer
Så söt liten en!!!🥰🥰🥰🥰❤❤❤

Så mysigt det kan vara!

#20: Är inte den giftig för katter? Har för mig att det är frätande växtsaft i bladen.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jag plockade undan den när jag såg att kattungarna var intresserade. Vi har en fågelmatare utanför så de sitter gärna där och spanar. Mina vuxna katter bryr sig inte om blommorna.
Så bra. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Så fin!

Ja hon är en skönhet.Massor av lockig päls.

Så näpen liten fröken!

På lördag flyttar Citra till Lund.

#35: Står det fel på korgen eller i din kommentar (Mishmish eller Mishamish)?

#36 Jag som slant på tangentbordet.Rättat nu.
#37: Vilken tur att det inte var fel på korgen. 😅

Tyvärr har det hänt ett par gånger att jag stavat/skrivit fel på datorn när jag programerat och inte sett det förens jag broderat klart.Min maskin delar upp brodyren på tre delar så ibland blir det tokigt.
Förargligt när det händer, men det är lätt hänt. Hoppas du åtminstone hunnit se det innan du skickat iväg korgen.

#40 Jo jag har hunnit se det innan leverans.
Så fint det blir!

#42 Tack