REXKATTER Vecka 34
God morgon
Sista veckan i augusti,Milde tid tiden rusar.
Mannen planerar att fara till fjällen och fiska vi får väl se om han kommer iväg.
Mulet och nio grader
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Sitter vid datorn med en kopp the. Vanligtvis så fär jag the av mannen medans jag ligger kvar i sängen.
Men nu är mannen i fjällen och fiskar så jag får koka mitt eget the.
Sonen som bor kvar hemma ska in och få sin andra vaccinering idag.
Sol och 7 grader.

God morgon
Pratade nyss med mannen det regnar och blåser så fisket är uruselt.
Här är det 14 grader och sol.

God morgon
Varit vaken sen klockan tre,Det hjälpte inte att dricka sovthe så det här blir en lång dag.

God morgon
Inte ofta jag ställer klockan men det gjorde jag igår,Ska ta bussen in till stan om en stund och kastrera Comet.
13 gradet och det regnar inte nu men det är på G,
Ha en skön fredag

God morgon
Jag hade hoppats på sol idag men det är mulet och 13 grader och regnen är på ingång.
Mannen kom hem igår så det finns en del att fixa med.
Han hade en liten harr med sig hem.Den grillade jag igår så den får bli en litenm förrätt till ikväll.
Vi måste in till stan och handla idag.
Ha en skön lördag.

God morgon
Idag är det storstädning av sängensen ska jag byta till vinter lakan och varmare täcken.
Mannen ska på loppis så jag åker med och går hem.
Mulet och 14 grader.
Ev kommer yngste sonen ut idag.Han har köpt en bil av en kompis och den ska han fixa till och sälja.Det se konstigt ut på vår uppfart det står en ljusgrå SAAB och en nästan likadan Röd SAAB på uppfarten.
Vi brukar kika ut på bilen och konstatera att nu har vi vit bil dvs att nu har det snöat-Man ser vår bil från vårt datarum.Men i år blev det vit bil väldigt tidigt.