Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 97 ggr
MonicaLagerquist
1

REXKATTER Vecka 37

God morgon
Sol och 10 gradet ute.
Vi sov lite längre än vad vi brukar men fördelen med att vara pensioner är att man kan ta sig en sovmorgon när man känner för det.
Mannen ska mecka med bilen idag och jag har inte ännu bestämt mig för vad jag ska fylla dagen med.
Ha en skön böejan på veckan.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
1

God morgon

mulet men solen kommer så sakta.7 grader varmt.
Inga direkta planer för dagen.Jag bakade igår och mannen tog rätt på det sista av körsbärsträdet.-Vi lånade vedklyven av grannen så nu får det ligga och torka tills nästa höst då kan vi elda av det.
Ha en skön tisdag!

MonicaLagerquist
0

God morgon
Mulet och 10 grader.Det ska visst bli soligt och varmt idag.Ev en tur till Enköping idag.Det beror på om urmmakaren har fixat mannens klocka som vi lämnade in förra veckan.

MonicaLagerquist
0

God morgon
Det börjar bli lite kyligt att sova med fönsdtret öppet.
Vill inte att sommaren ska vara slut.
Urmakaren hörde inte av sig igår.förhoppningsvis hör de av sig idag.

Mulet och nio grader nu på morgonen

MonicaLagerquist
0

God morgon
Vardagsrummet fullt av dynorna från båten.Vi har väl inte givit upp tanken på att inte åka ut mer i år men vi är rädd för att fukten kan göra så att dynorna möglar och vi kommer ju inte att övernatta om vi far ut med båten så dynorna får vara hemma nu för den här sommaren.

Fredag så idag ska vi ner till svärmor.

9 grader och mulet.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Mulet och tio grader.
Jag åker nog med in till stan idag.Inte för att jag behöver handla men det var så länge sen jag bara gick i affärer.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Halvmulet och 8 grader nu på morgonen.Ska strac´xt åka med mannen en blt och sen ta en promenad hem.

Tvättmaskinen jobbar på för fullt.