Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 92 ggr
MonicaLagerquist
1

REXKATTER Vecka 52

God morgon
Sista veckan detta år.
.12 grader kallt så det blir nog ingen långpromenad idag.
Borde baka matbröd men vi får väl se hur det blir.

Ha en skön början på veckan.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

God morgon
-7 grader och klart.Idag ska jag fp min tredje vaccinationsspruta,Vi ska passa på att handla mat inför nyår också.
Ha en skön dag!

Carmarino
0

#1: Så bra. Själv får jag vänta på spruta tre till 15 januari.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
0

#2 Jag hade tur som fick den här tiden,Jag kunde ha fått en den 22 december men jag vågade inte ta den om jag skulle bli dålig av den så nära julafton.21 var första dagen som jag kunde den om det skulle ha gått sex månader sen den andra.

Carmarino
0

#3: Förstår att du inte ville ta den innan jul. Det hade inte jag heller velat. För min del kommer det att ha gått över sju månader sedan jag fick den andra sprutan, men bättre sent än aldrig.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
0

Jag hoppas ju att jag inte blir dålig men om jag blir det så håller jag tummarna för att vara okej till nyårsafton.

Carmarino
0

#5: Hoppas det. För min del så ligger ju vaccineringen på en lördag och jag har inget särskilt inplanerat dagarna efter. Blev inte särskilt dålig av de två andra sprutorna (bara lite värk i armen och trötthet), så jag hoppas det blir samma den här gången.

MonicaLagerquist
0

Jag fick lite ont i armen och kännde mig lite konstig och klen någon dag.

MonicaLagerquist
0

God morgon
Lite stel i armen idag men förkylningen som kom som ett brev på posten igår har jag kvar.
Det blir till att hålla sig hemma och vänta ut den.
-1grad och lätt snöfall.

MonicaLagerquist
0

God morgon
Regn/snö och nollgradigt.
Mannen måste ner till båten idag och kollla till den.Det ör visst något knas med täckningen.En båtgranne hörde av sig igår.
Själv håller jag mig inne och hemma fortfarande snorig och lite feber också.
Ha en skön torsdag

MonicaLagerquist
1

God morgon
Idag firar jag och mannen 43 år tillsammans.Inte illa eller hur.Nu satsar vi på 43 år till.
Ha en skön fredag/nåyrsafton.

Carmarino
0

Grattis! 🥂🍾

MonicaLagerquist
0

#11 Tack,

MonicaLagerquist
0

God morgon
Tvättar sängkläder och funderar på om man ska våga sig på en promenad i halkan idag.
Mulet och nollgradigt väder.