Rexkatter vecka 10
God morgon
Livet med valp. Upp klockan sex. Nu har han ätit och jag hoppas att han ska kissa och bajsa p din innegrädsmatta och sen förhoppningsvis sova en stund
Jag borde baka idag. Får de om det går
Ha en skön måndag
Stolt ägare till tre La permer
- Redigerat 2022-03-08 09:07 av MonicaLagerquist
Vad är en innegräsmatta? 🤔
Sajtvärd Katter iFokus

Det är en plastlåda som man köper på Biltema den r till för att göra rent grillhallrr och den grönt plastgråd som man enkelt kan spola av. Då slipper man använda tidningspapper. Allt fler hunduppfödare använder det numera

Är det för att den ska lära sig att gräs ska man kissa/bajsa på typ?
❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️
💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

Dels det iom att man har en tät plastbehållare klarar sig golvet bättre kisset rinner igenom mattan då det torrt att gå på. Tidningspapper är ofta väldigt roligt att bita och slita i

God morgon
Uppe vid sex. Han är som en väckarklocka tre minuter i sex vaknade han idag. Nu har han tit bajsat och visst lite. Nu ligger han i mitt knä och han somnar nog snart. Han var vaken en stund vid tre men somnade den om.
Nollgradigt ute
Ha en härlig fag

God morgon
Trix vaknade vid sex då nu är vi uppe
En minusgrad ute.

God morgon.
Han kan visst klockan den lille Trix. Prick sex i morse tyckte han att det var dsgs att gå upp.
Nu har han ätit och kommer bli att somna igen. Jag ska dricka en koppnthe och göra ingenting en stund.
Plus två grader.
Ha en skön torsdag

God morgon
En minusgrad och klart.
Trix har sovit hela natten. Idag så ska han få följa med till svärmor och ikväll kommer yngste sonen med flickvän it för att hälsa på Trix och äta med Odd
Ha en skön fredag.

Besöket hos svärmor gick bra. Trix var först väldigt skeptisk till svärmors porslinshund men efter en stund så vågade han fram och nosa och slicka på den.Sen gjorde han lekinviter med den dumma porslinshund en ville inte leka.

God morgon
Uppe före sex. Inte mitt val me Trix vaknade.
Idag ska vi öva inkallning med visselpipa ute
Men det ska få bli lite ljust först.
Ja en trevlig lördag.

God morgon
I natt har jag sovit halva natten på golvet och halva i sängen.
Så idag ska jag plocka bort madrassen och sova i sängen. Jag hoppas att det ska fungera.
Inga direkta planer för dagen. Har en del Tradera paket som ska packas och postas.
Ha en skön söndag