REXKATTER VECKA 12
God morgon
Idag fick vi sovmorgon ända fram till halv sju. Trix var vaken men vi kunde ligga kvar lite i sängen.
Tänkte att jag skulle dra lite på det under veckan med tanke på att vi byter till sommartid natten mellan lördag och söndag.
Inget direkt planerat för dagen.
Ha en skön början på veckan.
Stolt ägare till tre La permer

Kommer du ihåg att "rocka sockorna idag"
Tänkte inte på vad det var för datum i morse när jag klädde på mig men Trix snodde min ena socka så jag tog fram en ny udda ur skåpet. Duktig hund.

God morgon
Minus tre grader nu på morgonen.
Idag är planen att tvätta,hå ut med hunden,vara med hunden,laga mat och plocka lite här hemma.

God morgon
En plusgrsd. Vi ska in till Uppsala idag. Vi har beställt kött som vi ska hämta idag. Bra att ha hemma nu när grillning en kommer igång.
Ha en skön onsdag.☀️

God morgon
☀️ Och en plusgrsd nu på morgonen.
Ikväll är det fotboll men innan dess har vi en dag som ska fyllas med något trevligt.
Ev blir det omskolning av tomaterna.

Nu är tomater omskolade.

Såg just på nätet att Dagny Carlsson har dött. Hon skulle ha fyllt 220 om en månad.
Vila i frid.♥️🌷

God morgon
Få är det fredag igen. Tiden rusar. Vi kämpar på med en bitig valp. Idag ska vi ner till svärmor.
Ha en bra dag.

God morgon
Trix bryr sig inte om att det är lördag och att matte skulle tänka dig att sova lite längre än till halv sex.
Nåväl det blir nog det här.
En liten blyg sol och ett och ett par minusgrader

God morgon
Fick en glad överraskning i morse jag hade tänkt fel och trodde att vi skulle ställa tillbaka klockan och kliva upp klockan fem men så var det ju inte. Nu vaknade Trix klockan sju och det känns ju bättre än klockan sex.
Idag är det årsmöte på katthemmet.
Ha en skön söndag
Hoppas hans sömnvanor ändrar sig innan oktober. Annars får ni nog gå upp klockan sex då också. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Man kan ju alltid hoppas.