REXKATTER Vecka 48
God morgon
Sängkläderna går i maskin.
Snart går solen förhoppningsvis uppDet blir nog en tur till Enköping idag.
Men först en surf stund och sen en promenad när det ljusnat.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Har blöt tvätt i den trasiga tvättmakinen som jag måste ta rätt på idag.
Sen fattas det en mil på novemberutmaningen så det är också något som jag måste göra något åt idag
Nollgradigt och mulet.

God morgon
Idag blir det en tur till Enköping.Vi ska till banken och fixa betalningen till svärmors gode man.Hälsa på min pappa och se om han behöverr något.Sen ska vi tanka och handla.
Fullt program med andra ord.
Mulet och 2 plusgrader

God morgon
Idag ska vi på en minikryssning till Åland.Vska äta julbord.
Det ska bli trevligt
Mulet och nollgradigt
#3: Hoppas ni får trevligt och att maten är god.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

God morgon
Vi hade en trevlig dag igår med mycket mat.
Tyvärr så blev det en snopen avslutning på dagen.
Mannen fick frossa och började känna sig sjuk i bussen på väg hem.Efter någon timme hemma så hade jag också feber
Nu är vi tvärförkylda och orkar just ingenting.
2 plusgrader och mulet
#5: Trist, men ändå tur i oturen att det hände när ni var på hemväg. Hade ju varit värre om det hade börjat på vägen dit.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

#6 Jo vi pratade om det igår.

God morgon
Har inte tagit något febernedsättande i natt och tänkte se om det går att klara sig utan idag.
Sov ett par omgångar igår.Hoppas att kunna klara mig att inte sova idag.
Vet inte hur jag ska göra med morgonpasset på katthemmet imorgon.
Hade jag körkort så hade det nog fungerat.Men att traska till bussen halv sju på morgonen känns lite övermäktigt med feber i kroppen.
Hoppas ni andra får en bra lördag.
#8: Kan du inte byta med någon? Det är inte bra att gå och jobba med feber i kroppen.

#9 Jag hoppas att någon kan ta passet.Jag har varit i kontakt med den som ansvarar för den här månaden.Vi volontärer är uppdelade i fyra grupper vi är 4-6 personen i varje grupp och vi ansvarar för att se till att passen blir fyllda.Det innebär inte at vi som har den månaden tar passet men vi måste se till att någon gör det.
I sista hand är det styrelsen som får gå in och ta passen.
#10: Hoppas det löser sig.

#11 Det löste sig men inte på ett sett som jag gillar.En av personalen gick in och tog passet.Jag ogillar att de ska behöva gå in och jobba på sina lediga dagar.

God morgon
Febrig och klen även idag.Hemmasonen ligger nu också däckad och tar sig ite ur sängen.
Det blir en lugn söndag med andra ord.
#12: Ibland behövs det nödlösningar. Man kan ju inte hjälpa att man blir sjuk, och det är inte bra att gå och jobba när man är det. Det brukar jämna ut sig efterhand och nästa gång är det kanske du som kan rycka in istället för någon som blivit sjuk.

#14 Jag har hoppat in många gånger när det fattats folk på katthemmet.
Jag tycker inte att vår anställda personal ska behöva jobba när de är lediiga.
Konstigt att ingen av de runt 40 volontärer inte kunde ta passet-
#15: Ja, det är märkligt. Det ska ju inte vara så att allt ska hänga på dig. Även du har rätt att bli sjuk.