Rexkatter vecka 22
God morgon
Sol åtta plusgrader.
Idag ska jag och mina systrar träffa biståndshandlaggaren och prata om pappa.Sen ska vi upp till sjukhuset och hälsa på pappa.
Hoppas att mötet går bra och att vi kommer fram till en lösning
Ha en bra början på veckan
Stolt ägare till tre La permer
#0: Håller tummarna. 👍👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

#1 Tack

Suck när vi nästan är framme så ringer handläggaren och ställer in mötet eftersom att pappa är på sjukhuset.
#3: Nej, vad tråkigt. Hoppas det inte är något allvarligt med din pappa.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Pappa mår bättre och han behöver inte syrgas längre .Men han blir kvar på sjukhuset ett tag till.
#5: Skönt att de behåller honom. Bättre det än att skicka hem honom för tidigt.

De inväntar tre oliva odlingar som de tog i fredags

God morgon
Städning av båt står på dagens att göra lista.
Men det får bli lite längre fram på dagen då det bara är tio plusgrader just nu.

Nu är båten städad.Nu ska bara allt ner men det får nog bli en annan dag.

God morgon
Tycker lite synd om solen.Måste vara tufft att gå upp 3 45.
Sol och 14 grader nu på morgonen.
Planen var att åka till veterinären med två av katthemmets katter men det blev inte så då veterinären avbokade.
Men vi ska in och hälsa på min pappa i alla fall.
Men det är först på eftermiddagen så innan dess ska vi ner till båten med dynor och segel
Ha en bra onsdag
#10: Här får solen sova till 4.32. ☀️

#11 Tur att man inte är sol eller hur?
#12: Ja, verkligen. 🥱

Pappa mycket piggare idag men blir kvar på sjukhuset över helgen.
#14: Skönt att det går åt rätt håll, och att de håller honom under uppsikt ett tag till.

God morgon
Idag är planen att få upp seglen på båten.
För övrigt inga direkta planer.''Köpte en timjanplanta igår så den ska ner i jorden i växthuset,

Imorgon klockan tio ska vi träffa biståndshandläggare,sjukgymnast och en massa folk och komma fram till hur det ska bli med pappa
#17: Håller tummarna att det inte blir inställt den här gången. 👍👍

God morgon
Mannen har migrän så jag tar bussen till mötet om pappa på sjukhuset.
Sol och åtta plusgrader nu på morgonen
#19: Lycka till.

God morgon
Växlande molnighet +9
I morse när jag låg i sängen blev jag sugen på att storstäda.
Men nu har anfallet som tur är gott över.
Ha en bra lördag.
#21: Det har aldrig hänt att jag känt mig sugen på att storstäda. 😄
Brukar behöver förbereda mig mentalt åtminstone en eller två dagar innan, helst längre. 🙂
Idag har jag bestämt mig för att göra glass.

#22 Det händer mig lite nu och då men som tur är brukar anfallen gå över när jag kliver ur sängen

God morgon
Sol och tio grader.
Idag är det volontärmöte på katthemmet så jag ska ta bussen till enköping om någon timme.
Ha en bra söndag