Rexkatter vecka 30
God morgon
Idag är det fullt schema.
Morgonpass på katthemmet,mannen ska klippa håret,vi ska med återbruket med gammal kattsand och sen ska dottern med oss när vi ska besöka min pappa,.
Detssutom kommer det ett lass kattsand till katthemmet som ska bäras in.
Full fart med andra ord.Så det får bli en snabbis vid datorn innan jag sätter fart.
Övervägande soligt och tretton grader.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Efter en mycket intensiv dag igår hoppas jag på en lugnare dag idag.
Ev åker jag och min äldsta syster till pappa idag.Om inte hon vill det så får jag väl ta med mannen upp.
Mulet och 17 grader.
Sovit pissigt i natt så det lär bli en lång dag.

God morgon
Idag ska mannen och jag på det andra samtalet på Familjens hus.
Vet inte riktigt vad jagbska tycka och tänka om det.Är tämligen uppgiven
14 grader delvis soligt
#2: Håller tummarna att det går bra.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

God morgon
Vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagens möte men vi får helt enklelt kämpa på.
Idag är det dags för att besöka pappa.Vi ska även hjälpa dottern med att köpa en ny toasits.
Soloch 14 grader

God morgon
Idag borde vi åka till dottern i Enköping och fixa hennes toalettsits och sen till pappa i Uppsala för att få honom att fördriva några timmar.
Vi får väl se hur vi lägger upp det hela.
Ha en bra fredag

God morgon
Svalt nu på morgonen bara elva grader.
Men det ska bli varmt och sol.En av sönerna med flickvänn kommer ut och vi ska ut med båten.
Men innan dess är det VM fotboll på TV.
Ha en bra dag
#6: Hoppas ni får en fin dag.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

#7 Vi hade en fin dag men mina ögon tar mer och mer stryk av att vara på sjön

God morgon
Ska straxt rusa till bussen och ta morgonpasset påkatthemmet
Min äldsta syster besöker pappa idag så jag kan åka direkt hem efter passet.
Mulet och 14 grade
#8: Ja, solljus är inte det bästa för ögonen. Mina ögon är väldigt ljuskänsliga, så därför har jag glasögon med fotokromatiska, antireflexbehandlade glas. Det underlättar men är det starkt ljus - som på sjön - räcker de inte helt.

$2 Blåsten är det som påverkar mina ögon bäst.
När vi är ute själva blundar jag mycket men när vi har gäster då vill man ju inte sitta och blunda
#11: Har du inga glasögon? Eller hjälper det inte mot blåsten? Jag tycker det skyddar lite åtminstone.

#12 Jag har glasögon och de skyddar ju till en viss del
#13: Du får försöka hitta några med skydd från sidorna också, som du kan ha över dina ordinarie glasögon.