Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 80 ggr
MonicaLagerquist
2

Rexkatter vecka 36

God morgon
Ryggen bråkar fortfarande med mig-Nu har jag börjat äta antiinflamatorisk medicin och hoppas att det ger med sig
Sol och 15 grader.
Ska föröka undvika att sitta vid datorn idag då det känns mer i ryggen då

Stolt ägare till tre La permer

Carmarino
0

#0: Håller tummarna. 👍👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
1

Rör mig sakta framåt men man blir ju trött av att inte kunna sitta

Carmarino
0

#2: Ja, det är ett helsike med värk. Har du ingen mjuk kudde du kan sitta på, som kan avlasta lite?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
0

Nej det hjälper inte
Jag har ont i skuldernldsumrådet

Carmarino
0

#4: Ja, då är det ju värre. Hoppas medicinen hjälper.

MonicaLagerquist
1

God morgon

Ryggen bråkar fortfarande men med piller och att sakta röra på sig hekla tiden så ska det väl ge med sig

Mulet och + 16 grader

MonicaLagerquist
1

God morgon
Ryggen bråkar fortfarande men inte lika illa som igår.
Idag ska vi åka på en utflykt.Grilla korv och mannen ska plocka svamp.Själv ska jag ta en promenad.

Ha en bra dag
12 plusgrader och delvis soligt

Carmarino
0

#7: Skönt att det går åt rätt håll. Hoppas ni får en riktigt fin dag.

MonicaLagerquist
1

God morgon
Här är en som är uppe i ottan.Mannen jag yngste sonen och hans flickvän ska fisk och skaldjusrkryssa till Ekerö idag.

Håller tummarna för att fyggen håller.

Bussen hämtar oss om en stund nere i byn
Nio plusgrader och övervägande molnig nu på morgonen.

MonicaLagerquist
1

God morgon
Vi hade en mycket trevlig tur på Ålands hav igår.Massor av god mat och massor av prat ihop med yngste sonen och hans flickvän som nu efter hennes föräldrars död vill vara vår dotter.
Idag blir det en tur till Enköping
15 grader och delvis soligt.
Ha en skön fredag

Carmarino
0

#10: Så roligt att det blev lyckat.

MonicaLagerquist
2

God morgon
Idag ska mannen på veteranmarknade en bit bort så jag åker med en bit och tar en promenad hem.
Dimma och 14 grader

Ha en bra lördag

MonicaLagerquist
1

God morgon
Vaknade med ont i halsen och känner mig lätt febrig.Funderar på om jag ska ta en promenad eller inte idag.Har ju tre olika att välja på 5 km 6 km eller nio km så jag kanske tar den kortare i alla fall.
Mulet och 14 grader

Carmarino
0

#13: Håller precis på och återhämtar mig från den första förkylningen på många år.

Har inte varit ute och promenerat men i fredags hade jag tvättstugan, som finns i huset bredvid. Det betyder att jag måste gå nerför och uppför ett antal trappor när jag ska dit och tillbaka.

Hade ingen feber på morgonen. På eftermiddagen, när jag hade börjat tvätta, gick temperaturen upp till drygt 38 grader. Framåt kvällen steg den till drygt 39 grader, vilket är väldigt ovanligt för mig. Det är ytterst sällan jag har 38 grader ens.

Så jag tolkar det som min kropps sätt att tala om för mig att jag ska vila. Fast alla är ju olika. Däremot är det känt att idrottare som tränar när de är sjuka lättare råkar ut för hjärtproblem senare i livet. Så kanske du skulle ta det lite lugnare än 5-kilometersrundan, även om den är den korta rundan gör dig?

MonicaLagerquist
0

Jag tog en kortare promenad på fem km den tog nästan dubbelt så lång tid som vanligt

Carmarino
0

#15: Inte så konstigt. Man orkar inte så mycket när man har en förkylning i kroppen.