Rexkattter Vecka 17
God morgon
Mulet och en plusgrad
Vi ska in till pappa en sväng idag för övrigt inga planer för dagen
Stolt ägare till tre La permer
Vi hade också en plusgrad imorse. Nu är det fem plus, men fortfarande mulet och rätt blåsigt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Ryggont från helvetet.
Proppat i mig piller och hoppas det ger med sig

GOD M ORGON
Sol och nollgradigt
Inga direkta planer för dagen
Tog upp två paket kycklinglever från frysen igår så idag ska jag göra levergryta
Det är så skönt att ha färdig mat i frysen dagar när man inte orkar laga mat
- Redigerat 2024-04-23 08:19 av MonicaLagerquist

God morgon
Sovit som en kratta i natt.
Det blir nog till att köpa lite mer valeriana om jag ska kunna sova
Idag möte med anhörigstödet och sen till pappa
Mulet och fyra plusgrader

God morgon
Efter gårdagens möte har jag några samtal att ringa.
För övrigt inget direkt planerat
tre grader varmt och snöblandat regn

Ett jobbigt samtal avklarat
Tyvärr var det som jag trodde att det fanns ingen hjälp att få.
#6: Trist. 😞
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

God morgon
I Focus förtfarande plågsamt segt
Snö och tre plusgrader gör ju inte ens humör bättre.
Men det är ju trots allt fredag så man får väl ta dagen som den kommer

God morgon
Svårt att komma in på forumet och väldigt segt
Regn och tre plusgrader
Inget direkt planerat.Mannen hade planer på att fixa med båten så det utlovats sol idag.Vi får väl se hur det blir framåt dagen

Suck där kom snön

Så trist med snö. Här är det uppehållsväder och solen tittar fram ibland. Tur det, för idag är det den traditionella vårmarknaden i Höganäs, så det hade varit trist om det hade regnat. Nu är det perfekt väder för en vårmarknad, så den lär vara välbesökt. Själv orkade jag inte med den i år, så jag får satsa på höstmarknaden i oktober istället.

God morgon
mulet och två grader
Idag är det volontärträff på katthemmet och sen har jag kvälllspasset
Sovit dåligt i natt trots tyngdtäcke och dubbla omgångar valeriana
Nåväl det blir väl bra med det