Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 105 ggr
MonicaLagerquist
2

Rexkatter Vecka 21

God morgon

Mulet och elva grader

Vi ska hälsa på pappa idag och jag ska hämta ut presenten som jag beställt som kommit till ICA i byn

Mannen fyller år på söndag och eftersom att jag för det mesta åker med honom till stan så brukar jag beställa hem hans presenter antingen hem hit eller till ICA

Ha en bra början på veckan

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
1

God morgon
Sol och tolv grader.

Vi hade lösa planer ppå att åka ut på sjön idag Men med tanke på att det bara är tolv grader varmt så är jag lite tveksam.

Mannen ska bort ikväll så ska vi ut på sjön måste vi hem tämligen tidigt och då blir det så kort tid kvar.

Ha en bra tisdag

MonicaLagerquist
1

God morgon

Sol och 16 grader
Vi gör nog ett nytt försök att komma ut på sjön idag

Ha en bra onsdag

MonicaLagerquist
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev sjön

Carmarino
0

#3: Ser härligt ut. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

MonicaLagerquist
1

God morgon
Sol och 14 grader

Min yngste syster fyller 60 år idag men hon har valt att resa bort så det blir bara ett grattis vis SMS och på FB.

Eftersom att vädret ser ut att hålla i sig även idag så åker vi ut på sjön idag också.

MonicaLagerquist
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu drar vi

Carmarino
0

#6: Ha en fin tur. 🌞

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

MonicaLagerquist
1

Tack

MonicaLagerquist
1

God morgon

Regn och fjorton grader

Mannen ska till tandläkaren och sen blir det en tur till pappa

Ha en bra fredag

MonicaLagerquist
1

God morgon

Mulet och femton grader.

Mannen fyller år idag så barnen kommer ut på eftermiddagen

Jag ska ner till kyrkan och tända ljus för mamma och svärmor

Mannen ska på loppis och jag åker med och tar korta vägen hem så att jag hinner fixa lite inför kalaset

Ha en bra söndag

Carmarino
0

#10: Grattis till maken. 💐🎂🎁

MonicaLagerquist
1

#11 Tack det ska jag göra

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.