Rexkatter Vecka 22
God morgon
18 grader och sol Underbart
Idag tvättar jag sängkläder och sen ska vi tilll pappa.Han vill ha nya talbäcker så det blir en tur till bibblan innan besöket hos pappa
Ha en bra början på veckan
Stolt ägare till tre La permer
Har varit och handlat. När jag kom hem hade de mörka molnen tornat upp sig, och nu hörs det lite muller i fjärran då och då. Väntar på regnet, som SMHI har lovat ska komma. Det har kommit en del i natt och imorse, men mer behövs.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

God morgon
Mulet och sexton grader
Har inga direkta planer för dagen.
Vi får väl se vad som händer
Ha en bra tisdag
Det kom inget regn igår. Får hoppas på idag istället.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

God morgon
Från noll och ingenting kom en eländig förkylning över mig igår
Mår fortfarande dåligt så det får bli en lugn dag idag
Delvis mulet 14 grader
#4: Förkylningar är inte kul. Hoppas du kryar på dig snart.

God morgon
Min förkylning börjar ge med sig så planen öär att idag åka iväg till ett naturreservat i närheten och övernatta med vår plåtis Buster.
Första övernattningen.
Sol oxch femton grader just nu

God morgon
18 grader nu på morgonen lite soldisigt även idag
Yngste sonen med flickvän har bokat in sig för en heldag.Först segling med lunch på sjön och sen mat här hemma ikväll
Det ska visst bli 27 grader varmt så vi laddar med alkoholfri öl och vatten
Ha en bra första dagen påå sommaren

God morgon
Vi hade en trevlig dag ute på sjön igår.Åt god mat badade solade och umgicks med son och hans flickvän.Sen avslutade vi hemma hos oss med mer prat och mer mat.
Idag sla mannen på loppis och jag åker med och tar mig en långpronenad hem
Sol och 17 grader