Rexkatter vecka 23
God morgon
Delvis mulet och 21 grader
Jag tvättar sängkläder och fixar lite här hemma.
Vi ska in till pappa efter lunch
Ha en bra början på veckan
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Sol och sexton grader.
Idag fyller mitt bonusbarn år.Vi kommer inte att fira honom idag annat än ett telefonsamtal Tårta och firande får bli en annan dag
Idag ska vi förhoppningsvis ut en sväng på sjön.
Ha en bra dag
#1: Grattis till bonusbarnet. 🎁🎂💐🎶
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tack

God morgon
Mina ögon är lite torra och krispiga idag efter en dag ute på sjön igår.Får väl intensiv behandla med ögondroppas och hålla tummarna för att det ger sig
17 grader och sol men det ska visst bli regn på eftermiddagen
En hemma jobbar dag idag Ha en bra onsdag

God morgon
Sol och tretton grader.
Borde städa och fixa lite idag och sen ska pappa få ett besök.
Ha en trevlig Nationaldag
#5: Trevlig nationaldag och svenska flaggans dag. 🇸🇪
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Städat och fixat nu kaffe och sen Enköping.
Pappa ringde nyss han kände sig ensam och ville försäkra sig om att vi skulle komma idag
#7: Fint att han har er. ❤

God morgon
Med blandade känslor har ag sett fram emot den här dagen.
Det kommer en tjej som ska titta på två av mina katter och ev kommer Dessie och Satake flytta till Göteborg.
Sool och elva grader,
Jag saknar värmen.

#8 Vet inte riktigt vad som händer med pappa men han ringer numera ofr´ta och är ledsen och känner sig ensam.
Han får besök fem till sex gånger i veckan plus att det finns folk på boendet som han pratar med och personalen är duktiga.Personalen tar ut honom på promenad så snart vädret tillåter och det finns en stor balkong där han gärna sitter och njutser av ute livet.
Han har radio att lyssna på och han har en bolspelare och vi förser honom med böcker.
#10: Det var samma med min mor. Hon ringde 10-15 gånger om dagen och ville att jag skulle komma. Tror hon blev lite dement de sista åren, men vet inte om det var därför hon fick ett så enormt behov av att träffa mig och (i viss mån) min bror.

#11 Pappa är ju helt klar i skallen med ser väldigt lite och hör dåligt
#12: Då kan det nog vara så att han helt enkelt känner att han vill träffa er så mycket som möjligt de åren han har kvar.

God morgon
Idag ska husbiolen besiktigas Vi får hem fem kubik ved och ikväll kommer en av sönerna med fästmö ut dör att äta med oss
Ha en bra lördag
Bara 10 grader men solen skiner

God morgon
Började snora igår och idag låter jag som en kraxande kråka
Mannen ska på loppis som vanligt och jag åker med en bit och går hem
Mulet och tio grader